Rabbids Go Home (2009)

Nintendo Wii
Platform / Party

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

De Rabbids zijn al het gefeest van de laatste tijd meer dan moe en besluiten allen naar huis te gaan. Echter kunnen ze zich niet herinneren waar ze vandaan kwamen. De witte, debiele konijnen geloven namelijk dat hun thuis zich bevindt op de maan en om daar te komen bouwen ze een zo groot mogelijke stapel rotzooi op. Het is aan de speler om met twee konijnen en een winkelwagentje allerlei rotzooi op te sporen en de berg groter te maken.

avatar van wiiplayer
Blijkbaar bevielen de konijnen beter als Rayman, aangezien zij nu een eigen game krijgen
Maar goed ook. Rayman werd steeds minder door de RRR spellen.

avatar van jaspertje3
Het is prima dat de konijnen nu een eigen game krijgen, zolang Rayman straks ook maar weer eigen game krijgt.
Rayman had in principe niks te zoeken in die konijnenspellen.

Ik vindt die konijnenspellen meer niks waar zijn de tijden van Rayman 2 Gebleven die konijnen daar moeten ze mee stoppen

avatar van Starmaster501
Games zoals rayman 2 en 3 moeten terug komen. Dit is wel goed maar dan moet het geen RRR heten maar Raving Rabbids...

joeri592
zo heet het ook...

avatar van wiiplayer
Die konijnen hebben sowieso geen flikker te maken met Rayman

nee inderdaad als de game rayman raving rabbits er niet was geweest dan bestonden deze crappige games ook niet

avatar van Awake78
Aan de synopsis te zien hebben we hier niet te maken met een kwaliteitsgame met dito verhaal

rayman 2 en 3 waren geweldig maar die 2 delen met die konijnen niet in deel 2 en 3 hat je de minste nog leuke vijande maar deze lijkt me wel weer leuk maar hopelijk komt er een rayman 4 zonder rabbits

avatar van yoshi
nice game er gebeurt niet veel je hebt in het spel een winkelcentrum en een stad en je moet zo veel mogelijk spulllen verzamelen en dan een grpte berg bouwen zodat je naar de maan kunt gaan want de rabbids denken dat ze op de maan leven

avatar van Princess Piranha
Dat is Engels voor 'leuk spelletje'.

snap ik maar ik irriteer me altijd aan mensen die nederlands/engels door elkaar spreken.

avatar van Bennerd
jellecomicgek72 schreef:

You're kidding!

Maar goed, er kan wel een 4* af voor deze game. Het eerste spel met "de konijnen" dat ik speel, maar ik heb mij in ieder geval al rot gelachen. Doodsimpele humor, en zo debiel dat het weer grappig wordt. De levels zijn ook niet al te moeilijk, maar het spel speelt aangenaam en vlot. Erg onderhoudend en enorm grappig.

whahaha

misterwhite
Grappig spelletje dit. Alleen toch wat ééntonig.
Hele tijd stelen en mrnsen irriteren verveeld hier en daar wel maar hier en daar toch wel een leuke opdracht zoals met die vliegtuig motor door een winkelcentrum vliegen. En dan ook nog die uitspraken op de achtergrond die soms wel heel absurd en droog zijn

Besturingen zijn goed
Humor is ook goed
Leuke storyline

Veel te veel het zelfde doen
iets te makkelijk

avatar van Devoo
Tof spel die wat afwisseling mist. De levels waar je in een grote zwarte band door woenstijnachtige gebieden glijdt vind ik de leukste. Na het zien van de aftiteling, heb ik wel geen zin meer om echt alle voorwerpen te gaan zoeken.

6.8 = 3.5*

avatar van jerom1234
Ik vind het begin alleen leuk, daarna zakt het ruim af!

avatar van Draugen
Zwaar onderschat spel dit. Heb er erg veel lol mee gehad.

avatar van creepy_one
echt grappig spel die mannetjes, honden en levende stofzuiger waren geweldig

Is het verrassend leuk te noemen.

Eigenlijk niet echt.

Wel redelijk wat je ervan verwacht.

Niet echt een platformer te noemen en ook niet echt een racer.

Of iets.

Vleesch nog vies.

Al heeft het ook weer niet geheel niets.

Het is op z'n minst origineel te noemen maar biedt al met al tot nu toe een vrij gestripte ervaring.

Gestript wanneer het bijvoorbeeld naast de hierop volgende Rayman games komt te liggen.

Grappig hoe het eigenlijk het verzamel element van deze latere Raymans centraal stelt inclusief een identieke optel animatie aan het eind van elk level.

Typisch Ubisoft weer, recyclen van ideeën.

Hoe dan ook zou het leuk zijn als ze nog eens een mooie 3d Rayman in elkaar draaien met alles d'r op en d'r an, want Ubisoft of niet, op het gebied van creativiteit hebben deze mensen duidelijk wel het een en ander in hun mars.