Rygar: The Battle of Argus (2009)

Nintendo Wii

Ontwikkeld door Tecmo
Uitgegeven door Rising Star

In Rygar: The Battle of Argus neem je de rol op je van Rygar, die het tij op het eiland Argus moet zien te keren. Argus wordt geteisterd door een reeks grote natuurrampen, zoals vulkaanuitbarstingen en aardbevingen, terwijl er ook mysterieuze monsters uit de grond verschijnen die het eiland in chaos doen laten verkeren. Achter deze chaos zitten de zogenaamde Titans, die jij als Rygar moet zien te verslaan om rust terug te laten keren op Argus.

avatar van PC.ENGINE.FAN
1,0
Als ik de naam Tecmo zie staan, dan moet dit wel met de originele Rygar te maken hebben. Ik weet dat hij ook op de PS2 te spelen was en had ik het daarop maar gedaan, want de besturing is hier een gigantisch Einstein-project. Je moet met de nunchuck bewegen in allerlei richtingen terwijl je de remote moet gebruiken als een zweep. Sorry dat ik dit zeg, maar hier krijg ik gewoon Artritis van!!! Ik heb fors geinvesteerd in zo'n dure classic controller en dan wordt het bij 70% van de games gewoon NIET ondersteund. Daar ben ik nog steeds behoorlijk pissig van. Het moge duidelijk zijn dat dit spel voor mij 100% onspeelbaar was, ver van wegblijven!!