ModNation Racers (2010)

PlayStation 3 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door United Front en Sony

Mod Nation Racers bestaat uit een level editor waarin je zelf je eigen racebanen kan creëren. Je krijgt hierbij de beschikking over talloze voorwerpen zoals wegdelen, bomen en gebouwen. De omgeving is geheel naar wens in te delen. Daarnaast kan je zelf een coureur en racewagen vormgeven waarmee je het op kan nemen tegen andere spelers in online races. Tijdens de races kan je gebruik maken van verschillende power-ups zoals wapens.

avatar van yoshi
wow ik ben precies de enige met dit spe op de psp.de ps3 heeft 11 stemmen en de psp 1 stem ja ja ik heb het een 5 gegeven.in het begin vondt ik het niet zo leuk maar na en tijdje wordt het leuker.je kunt met zelf door de makers gemaakte mannetjes auto en banen rijden maar je kunt ook zelf ontwerpen.cool

War-Ultima
yoshi schreef:

Nee je bent niet de enigste met de psp versie, een 5 is wel wat te hoog, de psp versie loopt veel te houterig in het driften terwijl het spel bedoeld is voor driften dus ja dat loopt niet lekker.

avatar van nakur
Wil niemand mijn Aphex Twin creatie downloaden?

avatar van nakur
Goed nieuws! De nieuwe patch komt deze week uit:

ModNation Racers Patch Date and Details - PlayStation 3 News at IGN - uk.ps3.ign.com

Oftewel een boel fixes, zoals de laaddtijden, vrienden kunnen uitnodigen voor XP races en een oplossing voor de Hot lap cheaters. Zo te horen worden alle kritische punten aangepakt.

Ik heb nou al een 2 maanden de game niet aangeraakt! Word weer eens tijd om wat te gaan doen denk ik. Even kijken of mijn creaties in die tussentijd al gedownload zijn.

basketballerke
nakur schreef:
Goed nieuws! De nieuwe patch komt deze week uit:

Vooral de laatste twee dingen zijn een goede zaak. De laadtijden ergerde ik me eerlijk gezegd nog niet eens zo aan (maar m'n tv heeft ook een functie om twee kanalen tegelijk te kijken wat ik tijdens het laden altijd gebruikte).

avatar van lisa=10jaar
heb hem nog steeds niet. Ik wil hem!!

Slowchat verwijderd.

avatar van wo2-freak
Ik heb hem woensdag besteld via Amazon, had gehoopt hem zaterdag binnen te krijgen... maar nee hoor!

Ik wil dit spel zo graag spelen... lekker gekke tracks maken enz.

avatar van wo2-freak
Wie heeft dit spel nog meer trouwens? Wat weinig activiteit in dit topic, dit lijkt mij wel een van de beste games van het jaar...

avatar van mk1992
me!

ben wat afgeleid door andere racegames de laatste tijd, maar heb zeker veel tijd in de verschillende editors gespendeerd!

avatar van wo2-freak
Mijn 1e track gemaakt. Dacht dat ie wel gaaf was, zie ik opeens de meest gedownloade tracks... damn, mensen hebben echt geen leven om uren, zelfs dagen te steken in het maken van zo'n super goede track

leuk om even met vrienden te doen maar om dit nou in je ééntje te spelen vind ik een beetje tijd verspilling.

avatar van lisa=10jaar
Ik heb al een poosje niet meer gespeeld want, ik kan niet online op psp. als ik dat kan ga ik er weer wat meer op maar single player is wreed.

Ik vind dit toch maar een erg mager beestje. Leuk dat je je eigen tracks kan maken maar de besturing en het gevoel / ligging van de karts vind ik 3x niets. Dan toch liever een van de Sega All-Star racing games of Little Big Planet Karting, al was ook die laatste eerder matig dan echt goed.

avatar van Dutch-J3ff
Behoorlijk irritant spel, de power-ups in het spel maken het behoorlijk irritant