Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)

Alternatieve titel: Call of Duty: Modern Warfare 2 - Campaign Remastered

PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Infinity Ward
Uitgegeven door Activision

De instabiele politieke wereld in Rusland, maakt van dat land en haar grote nucleaire arsenaal een geliefkoosd doelwit. Enkele jaren na de gebeurtenissen uit de eerste Modern Warfare, moet Sergeant “Soap” MacTavisch met Task-force 141, een nieuw team van elite soldaten, een nieuwe terroristische beweging zien te tackelen. Deze nieuwe beweging wordt geleid door een zekere Makarov. Deze Makarov is een voormalig handlanger van Zakhaev, de snoodaard uit de eerste Modern Warfare. De missies spelen zich onder meer af in Rusland, Afghanistan en Brazilië.

avatar van Aazhyd
Hoe weet je dat er in ieder potje een hacker zit? Omdat iemand een goede score haalt?

Ik merk af en toe een hacker op. Daarnaast kom ik heel af en toe in een mod-game terecht. Laatst eentje waarbij je alleen Throwing Knifes kon gebruiken. Was wel grappig.

Als ik nu MW2 speel dan zie je echt vaak mensen met soort van speed hacks, heb ik ook al last van bij COD 4.

Alles uitgespeeld op Hardened in Special Ops! Damn, dat was al pittig! Nu staat me nog Veteran te wachten! Dat gaat pas voor ettelijke frustraties zorgen...

Mwah, valt wel mee joh. Gewoon goed je plek kiezen, afwachten en knallen maar. Dacht dat ik er ook problemen mee zou hebben, maar het is best te doen.

avatar van seargent backer
dit is echt de 2e keer dat die klote hackers mijn classes helemaal gerest hebben.
En (op de ps3) in het main menu en in de lobby komt zeg maar telkens een bricht van links naar rechts met als tekst ''Welcome to moder warfare 2'' en je ziet dan ook welke rank je vrienden zijn die op dat moment online zijn, maar wat ik nu als tekst krijg is
''YOU GOT FOIKING OWNED!!'' (rood gekleurd).
Kunnen de hacker zeg maar ong meer schade hebben aangericht bijv. met mijn psn acc of hebben ze ze niks beters te doen dan ander mans classes te ressetten?

avatar van Mynami
Ik vind het en 4 waard omdat de wapens leuk zijn en de multiplayer ook superleuk is. Maar de kwaliteit vind ik iets minder en de singleplayer verhaal begrijp ik niet super goed.

Shinobi schreef:
Heb net de singleplayer twee keer doorlopen. Ga me nu misschien weer wagen aan Special Ops op Veteran. En tijdens de krokusvakantie ga ik me aanmelden op het PSN! Kunnen we samen NFS: Hot Pursuit spelen, Shinobi!

Wassup ! schreef:

Heb mw2 op Veteran uitguspeeld. Nie heel moeilijk, gwn steets dekking zoeke ensoww..en lkkr sgieten alsmaar dan komt allus goed,,,,

avatar van FrK.
In vergelijking met zijn voorganger, te kort en veel te veel geknal. Een pluspunt vond ik de invasie van de VS (Washington Memorial wat in brand staat en afbrokkelt). Dit is toch iets wat je niet vaak ziet in games. (Ben ook wel benieuwd naar Homefront)

avatar van R_rodeo
Na mij weer eens mateloos geïrriteerd te hebben(de zoveelste keer ) aan de slechte afwerking van Black Ops, heb ik MW2 maar weer eens in mijn PS3 gestopt. Dan zie je weer, hoe goed MW2 eigenlijk is. Geen bizarre momenten zoals; WTF, ik heb mijn volle extended mag op hem leeggepompt en toch is hij in staat om mij neer te schieten(na een zeer late reactie).

Vandaag heb ik bij MW2 geen enkel probleem kunnen herkennen, tijdens het spelen van de MP en dat hoort natuurlijk ook zo. Vanaf de release is MW2 keurig afgewerkt, zonder enige server, internet en wat voor probleem dan ook.

MW2 heeft nog wel een paar ´persoonlijke´ minpunten. Dat is het knifen van een kilometer afstand en het zogenaamde ´quickscopen´. Het snipen bij Black Ops is wel eerlijker gemaakt, zonder daarbij de kracht van het snipen te ontnemen.

Onzinning gescheld verwijderd.

2 belangrijkste nadelen:

1. Noob tuben. Had echt minder sterk moeten zijn.
2. Je kan zelf geen maps kiezen.

Verder een heel tof spel.

blijft gewoon een heel matige game, net zoals die Black Ops rotzooi, oohhh jaaa deze jaar komt weer een nieuwe call of duty spel uit maarja na paar maandjes spelen gooi je hem weer de kast in,, call of duty is volledig uitgemolken rotzooi

jellecomicgek72 schreef:
na paar maandjes spelen gooi je hem weer de kast in

Als je er een paar maanden mee speelt, kan het niet slecht zijn, toch? Als het echt rotzooi is, flikker ik het binnen een week van mijn systeem. Zowel CoD4 als MW2 speel ik nog zeer geregeld en met veel plezier.

davidbmaster
Mw2 is de schaduw van de topper MW 1.

Zout nou eens op, trol.

Hij (davidbmaster) gaat vooruit, hij gebruikt nu punten en hoofdletter.

davidbmaster
Alleen voor deze keer haha.

davidbmaster
MW 2 is een game waar de lol niet in zit dom knallen en mensen die lekker willen knallen worden door cheaters,nuke-troopers,runners en camper dood geknal waar juist werdt gezegt voor de game uit kwam dat infinty ward campers zou ontmoedigen maar allemaal leugens dus MW 2 is nep.

Pastichio Rocker
Je baseert je cijfer dus op de multi-player en omdat jij gewoon slecht bent met MW2?

Pastichio Rocker schreef:

thja k/d van 2.00 en vaak bij de eerste 2 van de de pot dus ja slecht wat is jou k/d 0.33

Pastichio Rocker
Ik wacht met MW2 multi-player gewoon op een verdekte plek totdat er iemand langskomt en die schiet ik dan voor zijn flikker. Werkt altijd. Dat rondrennen hoeft voor mij niet, ik doe liever stealth. Mijn k/d ratio is momenteel 3.80. I fucking rock!!

davidbmaster
camp oncijfers als een speler zonder skill(noobs) zijn spelers net als camper geen skill geen moeite en lui.

gezegt door de makers van COD 2 en MOH

Pastichio Rocker
Die hele k/d ratio kan me gestolen worden.

avatar van Aazhyd
Sterker nog: in het spel bestaat die hele K/D ratio niet. Dat is een verzinsel van spelers onderling.
Dat is 1 van de sterke dingen in dit spel: het moedigt kills maken aan, maar geeft geen penalties voor dood gaan. Een score van 10-20 is dan ook beter dan 5-0, vanuit het spel gezien. K/D is volstrekt irrelevant, het gaat om lol hebben. En ik heb meer lol in actief meespelen dan in een hoekje zitten wachten tot Jan-Met-De-Korte-Achternaam voorbij komt.

Als je TDM wel gezien hebt, ga dan eens Domination spelen, of S&D.

avatar van Dragonslayer
hoe het komt weet ik niet, maar sinds ik vorige week weer aan mw2 ben begonnen (pc) lijkt het of er iets veranderd is. Ik zie een stuk minder tubers, campers, knifers, quickshit, hackers en weetikveel wat voor onzin er nog meer was. Naja, wordt er even weer aan herinnert hoe fijn COD speelt zonder lag. Black ops doet het voor geen meter met een framerate om te huilen en die slechte connection. In mw2 lijkt het tenminste niet alsof je in de matrix beland bent en iedereen de gave heeft om kogels te ontwijken.

avatar van COD_PRO88
Vond deze game zwaar tegenvallen vergeleken met zijn 2 voorgangers.
met de singleplayer was niet zo veel mis het had een aardig verhaal en de levels waren leuk en vernieuwend en het was grafisch fantastisch. maar toen ik de multyplayer ging spelen viel me dat erg zwaar tegen het enige echte goeie vernieuwende was meer killstreaks
en ga weg met die tactical nuke.

jammer maar 3*

avatar van Aazhyd
Ik vind juist dat perks, equipment en weapon attachments hier veel beter zijn uitgewerkt. Je kan met gigantisch veel verschillende set-ups spelen.

COD_PRO88 schreef:
Vond deze game zwaar tegenvallen vergeleken met zijn 2 voorgangers.
en ga weg met die tactical nuke.

jammer maar 3*

Ik denk er PRECIES het tegenovergestelde van, behalve over de fantastische graphics.