Wii Sports Resort (2009)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

Wii Sports Resort neemt je mee naar een tropisch eiland, waar net als in Wii Sports flink gesport kan worden. Wii Sports Resort bevat een aantal nieuwe sporten, waaronder varen met jetski’s, frisbee gooien en zwaardvechten. In Power Cruise race je bijvoorbeeld op een waterscooter, waarbij de Wii-afstandsbediening gebruikt wordt om gedoseerd gas te geven. Ook bij Disc Dog draait het om nauwkeurigheid. Hierbij is het namelijk de bedoeling een frisbee zo nauwkeurig mogelijk te gooien, zodat een hond deze kan vangen.

avatar van Jord
Mijn zoontje Roan (4) is gek op dit spel. Vooral Tafeltennis, Zwaardvechten en Basketbal.
Met tafeltennis heeft hij al een paar keer de kampioen uitgedaagd en zijn beste score is 6-3 verlies. Mijzelf lukt het steeds niet om een punt te maken tegen de kampioen. En ik heb nog wel vroeger op tafeltennis gezeten!
Die kleine troeft mij nu al af!

Hij zat bij onze zwarte Wii toen wij 'm kochten en ik kan iedereen deze aanraden. Er staan spelletjes op voor ieder wat wils.
Ikzelf heb vreselijk veel schik aan de Jet Ski. Zeker naar mate je dingen gaat "vrijspelen"...die waves zijn geweldig! Een echte aanrader voor elke Wii bezitter.

avatar van Donkerwoud
Zeker een verbetering op de eerste wii sports. Leuk aanbod aan nieuwe minigames en nu met de fijne besturing van de motion plus.

avatar van obi-wan-kenobi
pijl & boog schieten, basketball en zwaardvechten zijn mijn favorieten. leuk spel.

avatar van superdude
is dit spel zoo goed?? een 9,5 bij de pu...

Tof spel deze wii sports resort, zeker t.o.v wii sports. Het bowlen en golfen waren ook weer van de partij en er zijn nog enkele onderdelen bijgevoegd die tof waren zoals basket en swordplay. Voor de rest blijft het daar bij. Maar ik kan er me mee vermaken en dat is wat telt

avatar van René.
Oh, minigames op de Wii.

avatar van Mega Man
René. schreef:
Oh, minigames op de Wii.

De ene minigame-compilatie is de andere minigame-compilatie niet. Het mag misschien je ding niet zijn maar kwalitatief is Resort gewoon toppie! Ik geef Final Fantasy X toch ook geen 0,5 omdat ik niks met turn-based RPG's heb? Ik begin er niet eens aan

avatar van René.
Ik 'kreeg' hem als het ware, omdat ik de wii motion plus kocht, best een aardige toevoeging, maar niet langer dan twee dagen plezier aan beleefd.

avatar van Jim Carrey
Canoeing: 4,5*
Cycling: 5,0*
Air Sports: 3,5*

avatar van rickazio
Enige leuke Wii spel, maar ik ben niet zo weg van de Wii.

Swordplay 4,5
Canoeing 1
Cycling 5
Airsports 5

avatar van Niinoke
Met deze game kan je je zeker wel een tijdje vermaken. En vooral als je met vrienden samenspeelt !

avatar van Jim Carrey

Canoeing - 3*
Cycling - 5*
Air Sports - 3,5*

______________

Ik kom uit op slechts 4,04*. Ik gooi er nog een halfje op omdat de spelletjes die ik 4,5* - 5* heb gegeven ook vaak speel. Heel krappe 4,5* dan maar.

avatar van jespertje
leuke game vooral ping pong !

dutch-devil schreef:

Dat is alles wat ik wou zeggen, kei plezant spel, met super coole spelletjes, vooral over dat eiland vliegen met air sports

avatar van jerom1234
table tennis en Swordplay vind ik echt het allerleukst, ook als je kan vliegen in je vliegtuig hoef ik nog maar een i!

avatar van jerom1234
Iedereen die ik ken vindt dit echt een flutspel, saai vonden ze het, ik vind het juist wel leuk en jullie kennelijk ook maar zoveel die het toch haten!

avatar van creepy_one
geweldig spelletje hoor! Alleen was het misschien wel leuk geweest dat er ook een functie was waarmee je ook over het hele eiland kunt lopen.

Jord schreef:
Die kleine troeft mij nu al af!

Haha, leuk om te horen dat jullie er zoveel plezier in hebben

(of hadden)