Virtua Tennis 3 (2006)

Arcade / PC / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Sega en Sumo
Uitgegeven door Sega

Het derde deel in de Virtua Tennis serie. De speler kan kiezen uit twintig tennissers en tennisters, waaronder Roger Federer en Maria Sharapova. Naast de graphics is ook de World Tour weer uitgebreid.

JVT
best leuk spel. alleen VEEL te weinig spelers in het spel!!!

avatar van Bahamut Zero
JVT schreef:
best leuk spel. alleen VEEL te weinig spelers in het spel!!!

Het leukste is dan ook om je eigen character te maken

JVT
kan wel zijn maar dan zijn er nog te weinig spelers om tegen te spelen

zeer zwak dat er zo weinig inzitten, kijk eens naar een fifa ofzo hoeveel verschillende spelers zitten daar wel niet in :s

avatar van kimberlyVD
Logisch, in 1 ploeg zitten al meer dan 11 spelers dusja.

avatar van Tha Luz
@ JVT

Je moet je ook realiseren dat Fifa veel meer geld heeft om te investeren in het spel. Waardoor er dus heel veel licenties gekocht kunnen worden. Een tennis game heeft dat geld niet waardoor er ook minder spelers in voorkomen. Maar ik ben het ook met je eens dat er te weinig spelers in zitten.

Deze vind ik nog steeds vermakelijk, is wel wat Arcade natuurlijk maar ik vond deze zoveel leuker dan 2009. Maar de minigames waren hier ook vermakelijk, en heel af en toe is hij nog steeds leuk, met name in de multyplayer. een 3.5

Leuk hoor! Vermaak me prima met de world tour mode, al worden de oefeningen wel wat eentonig en je moet er nogal wat om voor het volgende niveau toernooien te kwalificeren. Tofste vond ik nu om met CPU Federer en CPU Hingis een dubbeltoernooitje te spelen. Blijft awesome om je eigen speler te zien high fiven met je helden

avatar van theo79
Mijn liefde voor games ligt voornamelijk bij fighting games maar heel stiekem ben ik niet heel monogaam wat dat betreft en mag ik zo nu en dan ook graag een tennisspel spelen. Heel vreemd eigelijk wat in het echte leven heb ik totaal helemaal niks met tennis.

De liefde voor de tennisgames is vroeger op de Snes onstaan door het spel Super tennis die ik trouwens tot op de dag van vandaag nog steeds 1 van de beste tennisgames ooit vind. Super tennis mag dan qua graphics onderdoen aan spellen zoals Virtua tennis 3 maar de gameplay is er niet (veel) minder om.

Maar goed het gaat nu even om Virtua tennis die ik nu vanmorgen vroeg al eens even heb opgestart. Dit is ook een fantastische tennisgame. Het ziet er allemaal prima uit en de gameplay is ook meer dan geweldig.

Zijn er eigelijk ook goede tennispellen op de ps4 die ook nog eens volop online wordt gespeeld? Tips hoor ik graag!

Deze Virtua tennis 3 krijgt van mij in ieder geval 4,5 ster. Veel beter dan dit kan het denk ik niet qua tennisgame.