FIFA 10 (2009)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

FIFA 10 is de editie van het seizoen 2009/2010 in de bekende FIFA-reeks. Uiteraard is er in FIFA 10 weer enorm veel licenties aangetrokken, waardoor honderden teams en tientallen competities met officiële namen aanwezig zijn. In FIFA 10 keren opties als de onlinemodus terug, maar er zijn ook enkele nieuwe modi toegevoegd. Ook zijn de managermodus de Be A Pro-modus weer aanwezig en zijn hier enkele vernieuwingen doorgevoerd. Daarnaast zorgt het 360-graden dribbelsysteem ervoor dat de speler meer controle heeft over de bal.