FIFA 10 (2009)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

FIFA 10 is de editie van het seizoen 2009/2010 in de bekende FIFA-reeks. Uiteraard is er in FIFA 10 weer enorm veel licenties aangetrokken, waardoor honderden teams en tientallen competities met officiële namen aanwezig zijn. In FIFA 10 keren opties als de onlinemodus terug, maar er zijn ook enkele nieuwe modi toegevoegd. Ook zijn de managermodus de Be A Pro-modus weer aanwezig en zijn hier enkele vernieuwingen doorgevoerd. Daarnaast zorgt het 360-graden dribbelsysteem ervoor dat de speler meer controle heeft over de bal.

avatar van dr channard
Zeer tof spel, zelfs mijn vriendin vond het leuk!

Wat een spel man. Komt m'n keeper mee in blessuretijd, haalt hij 'm van de lijn van de tegenpartij. Nee keeper, nu moet je scoren en niet die bal tegenhouden.

davidbmaster
hallo mensen van gamesmeter.
zijn er nog mensen die niet in een club zitten met fifa 10 op de xbox360.

ik stel me club beschikbaar.

davidbmaster schreef:
hallo mensen van gamesmeter.
zijn er nog mensen die niet in een club zitten met fifa 10 op de xbox360.

ik stel me club beschikbaar.

Ik. Maar ik speel nu FIFA 11, anders lijkt het me wel leuk om eens echt met een vast team te spelen.

avatar van Chris Redfield
tot nu toe de beste Fifa,kan zijn dat ik Fifa 11 nog beter ga vinden

avatar van jordandejong
Weet iemand hoe het kan dat als ik multiplayer speel hij bij het eerste balcontact van de tegenstander vast loopt.

Ik speel het op de Xbox 360 Acarde.

avatar van bettafish14
prima game, heb me er erg lang en vaak mee vermaakt.
Ik heb heel wat uurtjes ultimate team gespeeld.
tip: als je fifa 10 ut hebt en je wilt goede goedkope speler koop dan sessegnon 86 van psg.
prima speler.

1,5
Ik speel weleens fifa10 op de xbox 360 en verder heb ik alleen een tweedehandse roze Playstation2.

en op de PS2 speel ik PES 2010.

ik speel weleens met iemand op de 360 fifa10 en wat mij het meest irriteerd is dat als ik de bal naar het midden speel mijn middelvelders de bal niet eens rustig ken aannemen, met andere woorden: Zijn verdedigers staan er altijd meteen voor, of als ik de bal aanneem word ik meteen overvallen want hij blijft maar op het knopje A drukken waardoor zijn mannetjes dus achter de bal gaan als een stel leuwen!!

er moet toch een oplossing zijn zodat mijn mannetjes de ballen niet meteen verliezen of kan dat gewoon niet?? dan vind ik FIFA10 wel heeeeeel slecht!!

Wie ken mij tips geven, ieder keer als ik de bal speel, word ik overdonderd.. dat kan toch niet?? ik vind dat in FIFA10 de spelers fysiek zwak zijn, zelaten zich te makkelijk van de bal jagen..

1,5
..PS ik begrijp ook niet waarom mensen zo druk maken om een speler te kopen ofzo..want het is toch allemaal hetzelfde, of het nou dat ibrahimovic aan bal komt bij mij verliest hij toch de bal en die vriend waarmee ik speel hoeft alleen maar A in te drukken...dus wat heeft het voor zin?!

als ik de bal speel zie ik gewoon zijn verdediger voor Ibrahimovic komen terwijl Ibrahimovic daar maar stil staat als een Plant !! .ik word er zoo ziek gefrustreerd van..ik wil gewoon een Goed voetbalgame, realistisch !!!

iemand????????? tips?????

avatar van Ageingrebel
Leer beter spelen. Ik weet echt niet naar wat voor tips je op zoek bent. Je verliest heus de bal niet altijd zomaar, je kan de bal afschermen of voor je uit steken om dit makkelijk te voorkomen. Het komt vooral neer op oefening en timing.

1,5
oowh jaah..en met welk knop dan?? ik stuur met de linker-analoog naar de bal en alsnog raak ik de bal maar 3 seconden aan.. oefening? timing? gimme a break will ya !

koning-phong schreef:

Hou de sprintknop ingedrukt en laat je analoge stick los om de bal af te schermen. Met de rechterjoystick kan je een tikje geven in de gewenste richting om een kleine versnelling in te zetten. Hiervoor heb je echter twee dingen nodig: oefening en timing.

Als je de bal maar 3 seconden kan bijhouden ligt dat echt wel aan jou eerlijk gezegd. Dat wil daarom niet zeggen dat je talentloos bent ofzo, want FIFA is de laatste jaren een spel geworden waarbij oefening zeker en vast kunst baart.

avatar van FelixTheLion
Lol ik zit met Juventus momenteel in seizoen van Coach in 2014-2015
Ik speel soms ook wel op legendarisch maar dan win ik net met 6-5 ofzo bijvoorbeeld.

1,5
Sory hoor maarreik heb de selectie gedownload en ik zie gvd nog steeds Huntelaar bij AC Milan

Playstation 2

Even een Quote van jou zelf

Tijd is iets universeels en het is belangrijk dat je erin mee gaat

PS. Fifa 10 is een spel van vorig jaar, imiddels is Fifa 11 al uit. Maar dat geheel terzijde hoor.

avatar van Mynami
Wat een dramatisch spel voor de wii. Je hebt gewoon superveel kans dat je scoort en de besturing is echt gewoon niet lekker. SLechte grapischs en veel fouten. Maak fifa niet voor de wii meer. Koop fifa voor xbox 360,pc en ps3.

Een kleine 2,5 *wii

1,5
Ik haat het als ik een voetbal spel speel van Nu bijv. Huntelaar bij AC Milan speelt en Ibrahimovic bij Barcelona!!

Dus ik klaag en een of ander malloot maakt mij wijs dat als ik alle selecties download alles gewoon zoals Nu wordt !

Ik dus downloaden he en wat zie ik..zelfde gedoe !!

Ik moet gewoon al die bewerkingen zelf doen en Van Der Wiel die heeft haren en is blank terwijl hij daadwerkelijk getint en kaal is en hij heeft tattoos

Schandalig gewoon !!! En je kan geen eens dingen instellen zoals stadion kiezen of het gras of het weer.,.dus soms speel ik gewoon in de regen en zie ik zand in het gras..verdomme man wordt er zo gefrustreerd door !!
Rommedahl bij Ajax ?! HUH ?!?!

Kan toch niet !! en de nederlandse commentator irriteert me zo erg !! Die stomme Youri Mulder de hele tijd met stomme opmerkingen en die opmerkingen hoor je wel tig keer per wedstrijd

En owhjah ik heb het gedownload voor xbox 350 Ezeziel ..late reactie weet ik, maargoed. nu ben je stil he !!
ik zei het je toch

Ezechiël²
Hoe bevalt het op het LBO (Lager Beroepsonderwijs) koning-phong? Kun je het niveau wel aan, of is het iets te hoog gegrepen voor je? Kan ik mij goed voorstellen hoor, als ik je reacties hier steeds zo lees.

Maar speciaal voor jou omdat je het nog steeds niet begrijpt en begrijpend lezen nog steeds niet je sterkste punt is. Dit is Fifa 10, dat is een spel van vorig jaar, dus ja, dan is het logisch dat Rommedahl nog bij Ajax zit. Ik heb je al eerder proberen duidelijk te maken dat het een beetje vreemd zou zijn als EA of Konami paragnosten in dienst zou nemen om eventuele toekomstige transfers te voorspellen. Maar je kan proberen een brief te schrijven naar EA en het ze vragen. Maar als je net zo typt als hierboven vraag ik mij af of je een reactie zult krijgen.

Maar goed, de spelersselecties kun je gewoon downloaden, waarschijnlijk is DAT met jou niveau ook al te hoog gegrepen. En als je een PS2 (want Xbox 360 en PS3 zijn te duur zei je) hebt zoals je al maanden aangeeft hier, heb je inderdaad niets aan de update voor de Xbox 360. Mocht je ineens wel een Xbox 360 hebben, zou ik je willen aanraden terug te gaan naar de winkel, want je bent namelijk opgelicht. Want aan de Xbox 350 heb je niets!! Maar voor wat het waard is, ik kan met mijn PS3 zelfs nog spelerupdates downloaden voor Fifa09. Dan lijkt het mij sterk dat het met Fifa 10 niet kan. En als je toch ineens een Xbox hebt, koop dan gelijk Fifa11, zijn we ook weer van jou gezeik af.

Je houd zo van realisme zeg je, maar je wilt wel het weer aanpassen en het veld. Ben ik nog niet eerder tegengekomen in het echt. Tevens ben je zo slim dat je nog niet zelf uitgevonden hebt dat je het commentaar gewoon op engels kunt zetten. Wat ben jij een hopeloos figuur zeg, ik heb te doen met de mensen die jou groot moeten brengen. Ben zelf ook behoorlijk kansloos dat ik steeds op jou blijf reageren. Je bent onbegonnen werk, dus ik stop er mee

Ps. Ik zag dat je al 2 keer van Musicmeter afgeflikkerd bent, hier begin je inmiddels ook strontirritant te worden.

avatar van Marcellussss
Ezechiël² schreef:
Je bent onbegonnen werk

Dit had al volstaan.

Ezechiël²
Je hebt helemaal gelijk Marcellussss. Ik had helaas al het hele stuk getypt toen ik mij dat realiseerde

Onzinbericht en reactie daarop verwijderd.

1,5
Ik wilde alleen mijn frustraties uiten mag dat niet?

Ik heb een mening en ik uit het.. vind het gewoon een lelijk fout.

davidbmaster

FIFA EPIC FAIL 2010

Kritisch doch zeer onderbouwd commentaar.

avatar van bettafish14
Wie speelt hier allemaal fifa10 ultimate team.?

avatar van Them
Weinig mensen geloof ik.. hoor er hier bijna niks over. Doch, ik heb wel bijna alle achievements gehaald die er aan verbonden zitten. Ik krijg achievements soms ineens zomaar, zonder iets gedaan te hebben. Zo speelde ik een potje in mijn carriere, kreeg ik de achievement dat ik in een zitting 5 lounge mode matches had gespeeld. What daa??

avatar van wolff

REACTIE EPIC FAIL 2011