Wipeout HD: Fury (2009)

PlayStation 3 / PlayStation 4

Ontwikkeld door Sony

Fury is een uitbreiding op de originele Wipeout HD. Het spel bevat acht nieuwe tracks en dertien nieuwe teams. Daarnaast telt Fury ook drie nieuwe spelmodi: Eliminator, Zone Battle en Detonator.

avatar van Nick.
Niet echt mijn spel,
Vind de baan en de tijd die een race duurt erg tegenvallen, en je hoeft niet eens te sturen. Als je niet stuurt dan blijf je op de baan, alleen op snelheid verlies je dan toch nog. De graphics zien er opzich niet ver

Viel me erg tegen 2*

avatar van Marcellussss
Nick. schreef:

Probeer 'pilot assist' eens uit te zetten.

Deze uitbreiding vind ik een goede aanvulling op Wipeout HD. Waar ik het origineel maar wat tam en saai vind, maakt Fury dit allemaal goed door de nieuwe modes die garant voor actie staan: Eliminator, Zone Battle and Detonator.

In Eliminator (misschien wel het meeste lol mee gehad) is het doel om al je tegenstanders uit te schakelen, daarmee vergaar je punten en degene die de vastgestelde limiet heeft behaald is de winnaar.
Zone Battle borduurt voort op Zone, alleen ditmaal race je nu ook tegen anderen.
En in Detonator moet je mijnen zien op te ruimen.

De nieuwe tracks en teams zijn een goede aanvulling.

3,5 Sterren.

avatar van Spirit_Catcher