Super Mario Land (1989)

Game Boy / Nintendo 3DS
Platform

Ontwikkeld door Nintendo

Dit is het eerste Super Mario spel op de Game Boy. Het spel is gelijkaardig als het 4 jaar eerder verschenen Super Mario Bros. Hier moet Mario Princes Daisy redden en met behulp van superballen door middel van het springen en verzamelen van geldstukken verder geraken in het van links naar rechts scrollende platformspel.

Een soort gameboy variant van Mario 1. Een beetje gedateerd. Wel met leuke decors van Egypte en het paaseiland.

avatar van Evil Eye
0,5
Kutspel. Ik neem er geeneens de moeite meer voor en vertel het gewoon zoals het is.

SouthParkFan
Evil Eye schreef:

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend spel ja.

avatar van royals
Ik vind de meeste Mario games wel goed maar deze in het speciaal. Wat Mario Bros. voor de NES was, is deze voor de Gameboy. Deze was echt de game van de Gameboy samen met Tetris. Zoveel gespeeld. En zo verslavend. Nu speel ik ´em op mijn Gameboy Advance

avatar van KoomBa
Deze is geweldig, ik kan hem nu in 1 ruk uitspelen