Colin McRae Rally (1998)

Game Boy Color / PC / PlayStation

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

Race mee met de race-legende Colin McRae en zijn bijrijder. Ze voeren je langs 48 circuits in 8 verschillende landen. Je hebt keuze uit de verschillende race-teams. Zoals de echte rally-rijders rijd je tegen de tijd.

feeder
De allereerste uit de game, wat was dit toen een fantastische game met oogverblindende graphics.

kevin13
vond dit spel niet zo leuk, rijschool wel, maar de races vond ik zo moeilijk

avatar van paulisdik
kevin13 schreef:
vond dit spel niet zo leuk, rijschool wel, maar de races vond ik zo moeilijk

Ja, dan moet je gewoon goed oefenen (ik heb deze game ook op expert niveau uitgespeeld)

avatar van paulisdik
Volgens mij klopt deze packshot niet, Ik heb in ieder geval de hieronder staande packshot.

Colin packshot

Deze ooit veel gespeeld en moet zeggen zeer leuk spel.
Zeker met 2 was echt vette fun.
Was vroeger voor mij toch wel een van de betere games die er was.

avatar van mk1992
allereerste rallyspel dat ik heb gekend, top game (vooral met sidewinder stuur en pedalen)

avatar van steffengamer
Ik heb dit spel nu al sinds ik mijn psone kreeg, en pas nu ben ik echt begonnen met spelen. Destijds vond ik de besturing veels te moeilijk en elke keer 16e worden is niet leuk! Maar nu ik het geduld heb door te spelen merk ik hoe verschrikkelijk tof dit spel eigenlijk is. Dus bij deze een toppertje, zeker destijds.

avatar van Duke Nukem
Eén van de beste rally games voor de PS1. Mooie graphics en tamelijk realistische gameplay. Je hebt ook een mooie cockpit view en je kunt met z'n tweeën in split-screen spelen.