God of War III (2010)

Alternatieve titel: God of War III Remastered

PlayStation 3 / PlayStation 4

Ontwikkeld door Sony

In God of War III kruip je wederom in de huid van de stoere Spartaanse veldheer Kratos. Gewapend met zijn dodelijke Blades of Athena en nieuwe wapens en vechttechnieken en gevoed door haat en wraakgevoels gaat Kratos samen met de Titanen op weg naar de berg Olympus om voor eens en altijd af te rekenen met de oppergod Zeus. Rijdend op de rug van Titaan Gaia begeef je je op een gigantisch "levend level" terwijl je aan de laatste aanval begint. Slaagt Kratos om voor eens en altijd af te rekenen met de oppergod?

Dr. Salvador
Maar wat als je nooit wat importeert?. Ik koop vaak bij de FRS omdat dat dichtbij is ongeveer 15km verderop. Maar 80 euro is toch wel lachwekkend duur voor één game, en ook niet eens Special Edition .

avatar van RSgame91
Bij de game winkel bij mij in de stad is de normale €62.99 en de special een tientje meer.
Ook komen zij met Ultimate Trilogy Edition. Daar zit het volgende in:
• God of War Collection (God of War en God of War II, netjes aangepast aan HD, in 60fps en voorzien van Trophy support)
• bonus Add-on content, te downloaden via PSN:
- God of War Combat Arena - exclusieve omgeving en 7 uitdagingen
- Dominus character skin
- Apollo character skin
- Phantom of Chaos character skin
- Forgotten Warrior character skin
• God of War Trilogy Soundtrack met hierop muziek uit de God of War 1& 2games
• God of War: Blood and Metal EP - een heavy metal uitvoering van diverse God of War audio tracks
• God of War: Unearthing the Legend Franchise Documentary - te downloaden via PSN
• Artbook
• Postcard

Ik denk dat ik die ga halen (kost alleen wel €155.00)

Dr. Salvador
Dat klinkt wel heel erg vet! .

Vooral de Artbook, Heavy Metal CD, en de Trilogie CD!
Ik wil die ook!, alleen over de prijs ben ik wat minder te spreken!

avatar van RSgame91
En het mooiste is nog, je krijgt het mee in Pandora's Box! (als ik het goed heb gezien)

Prijs is wat aan de hoge kant. Maar ik denk dat als je GoW 1 + 2 ook nog apart haalt voor de PS3 ben je meer geld kwijt. En dan alle andere extra's nog.
Wordt maar pietsie meer werken

Dwalex
Dr. Salvador schreef:

avatar van PsxPs2Ps3
heb hem vorige week online besteld op de game mania site samen met die andere topper Final Fantasy XIII

Dwalex schreef:

Ja, dat klopt wel

Discusting_Faith
Dwalex schreef:

stijgen bijna altijd boven de 70 euro's

inderdaad voor games moet je niet in een FRS zijn
zelfs in bart smit zijn ze VEEL goeikoper
normaal zijn altijd de nieuwste spellen voor max 60 euro te verkrijgen in game mania, bart smit, media markt, ... (de meeste)

SvV_Ying
Of je koopt spellen op internet voor maximaal 45 euro

Dr. Salvador
Ja, want de FRS is meestal wel duur.

Weet iemand of deze gewoon 11 maart uit gaat komen, of ziet het ernaar uit dat deze uitgesteld gaat worden?

VivaElPresidente
Dr. Salvador schreef:
Ja, want de FRS is meestal wel duur.

alles is daar duur XD
is zo bekend dat ze alles duur maken
in de media markt is muziek altijd 5-10 euro goeikoper van prijs

Dr. Salvador
Ja, ik zou even kijken of ik hem ergens anders kan krijgen .

VivaElPresidente schreef:

alles is daar duur XD
is zo bekend dat ze alles duur maken
in de media markt is muziek altijd 5-10 euro goeikoper van prijs

Ik hoor iedereen altijd over de media Markt, als ik ergens geen game ga halen is het wel bij hun....2 keer gehad dat ze mijn game niet wilden omruilen. Maarja ik blijf gamelord, heb ze uiteindelijk wel weten om te ruilen. (1 was kapot & 1 game bevalde me niet.)

Mijn vaste plek is E-plaza, Intertoys en toch af en toe de FRS..na prijsdaling

Ravnoss
voordeel van de Media Markt is dat ze soms nog wel eens stunten met prijzen. Zo verkochten ze Operation Flashpoint: Dragon Rising opeens voor 42 Euro ipv. de 60 Euro die alle andere winkels vragen. Verder hebben ze ook het grootste aanbod aan games, (kleine onafhankelijke daargelaten).

avatar van mr blijhoofd
poe ik heb de Pandora edition besteld en de prijs is nu bekend halleluja!! 189.95 advies verkoop nu kan ik m koopen voor 175 bij de regionale gameshop maar dan nog. ik moet m hebben alle 3 de deelen in HD ook alle 3 de org. soundtracks op Cd een extra cd met metal muziek gebaseerd op de game en veel extra content in de game en natuurlijk die verpak. is ubber!! een op waare groote Pandora's doos en die ziet me er vet uit. oh ik kan niet wachten tot ik dit museum stukje thuis heb staan whoehoe!! alleen die prijs is beetje jammer

190 euro!

Ik wou er voor gaan sparen, maar dat is GEKKENWERK!!!!!!!

avatar van wii
wii
haha hij zal ook wel gewoon voor 60 of 70 euro in de winkels komen te staan, dat weet ik nu al zeker...

Dr. Salvador
Ja, maar de Ultimate Edition niet.

Ik zat te denken aan de prijs ervoor toch wel 100 euro 120 hooguit.

Maar nee hoor.

De volle 190 euro!, ik krijg bijna een hartverzakking toen ik dat leesde, niet normaal, ik ben er gewoon boos van geworden, omdat ik er voor wilde gaan sparen. Laat maar zitten!

Eternal Thug schreef:

Als het goed is gaat de game 11 maart uitkomen.
Heb inmiddels de special editie besteld dus kan niet wachten.
Nu nog alleen de God of War Collection Sony

avatar van RSgame91
Dan is hij bij de gamewinkel bij mij in de buurt goedkoper. Zie 1 van mijn vorige posts: €155.00

Is het niet $190? Dat zou ongeveer €138 zijn.
Sterker nog, in Engeland wordt hij 110 pond. Dat is €124 (excl verzenden).

http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4b2b565066623.jpg Wel enorm vet natuurlijk!

Maar ik denk dat ik alledrie de games heb voor ongeveer 80 euro. Dus dan moet ik 40 euro extra betalen voor die box en wat muziek. Die skins boeien me niet. Maar die box...

Ravnoss schreef:

Ja dat kan, ze hadden SH 5 in de reclame...niet weten te ruilen, lekker stuntprijsje dan.
Haal daar alleen nog maar een game als ik het zeker weet. Bij de andere genoemde winkels heb je tenmninste een dag de tijd om hem te ruilen.

avatar van Nand
Ravnoss schreef:

Nadeel van mediamarkt is dat ze kleuters verpletteren met ijskasten.

Ik ben soms heel zwart in mijn humor, sorry.

avatar van Jarno90
Heb vandaag God of War 3 besteld, alleen dan de normale versie. Dan weet ik tenminste zeker dat ik met de release het spel in huis heb !

Vet!

Vanavond staat de launce trailer van GOW3 op internet, ik kijk er erg na uit!.

RSgame91 schreef:
- Forgotten Warrior character skin
• God of War Trilogy Soundtrack met hierop muziek uit de God of War 1& 2games
• Artbook
• Postcard

Ik denk dat ik die ga halen (kost alleen wel €155.00)

In nog geen 155 jaar dat ik zoveel geld voor een spelletje zou uitgeven. Beetje zonde van je geld vind je niet?

Dr. Salvador
Voor zoveel moois, vind ik het nog wel meevallen, zeker als je bedenkt dat er 3 games in zitten Deel 1+2+3. Plus nog een heleboel ander mooie dingen, en niet alleen een saaie making of ( die zit er ook in, maar zal ongetwijfeld niet saai zijn ), maar ook nog 2 cd,s, een artworkbook, een heleboel kleine extra in game dingen zoals skins, een arenas.

Dan valt het nog wel mee moet ik zeggen, maar aan de hoge kant blijft het zeker .

Oh, ja en een vette Pandoras Box!

Allesbehalve zonde geld vind ikzelf .

Ik wou zeggen. Die Pandora's Box doet het hem écht Mis alleen nog een figurine eigenlijk.

Dr. Salvador
Dat zou het compleet maken ja, maar dit is ook al van het niveau episch!