God of War III (2010)

Alternatieve titel: God of War III Remastered

PlayStation 3 / PlayStation 4

Ontwikkeld door Sony

In God of War III kruip je wederom in de huid van de stoere Spartaanse veldheer Kratos. Gewapend met zijn dodelijke Blades of Athena en nieuwe wapens en vechttechnieken en gevoed door haat en wraakgevoels gaat Kratos samen met de Titanen op weg naar de berg Olympus om voor eens en altijd af te rekenen met de oppergod Zeus. Rijdend op de rug van Titaan Gaia begeef je je op een gigantisch "levend level" terwijl je aan de laatste aanval begint. Slaagt Kratos om voor eens en altijd af te rekenen met de oppergod?

SvV_Ying
Ik heb ook de code gehad Weet niet wat ik ervoor heb gedaan Ben benieuwd hoe die is.

avatar van Tsjo-Wi
Winkelwagentje schreef:
Ik heb geen idee. Dit is de eerste God of War game die ik speel. Maar misschien is het gewoon even wennen.

Oh gelukkig, want ik vind de besturing van God of War 1 & 2 echt heerlijk.

avatar van kaholiic
Ik ook, echt heel soepel en lekker hard..En de combo's waren niet eens zo moeilijk om uit je hoofd te leren.

Geloof me, het is maart 2010 pas dat God of War III bij ons verschijnt.

Wassup ! schreef:
Geloof me, het is maart 2010 pas dat God of War III bij ons verschijnt.

Zolang kan ik niet wachten...

Ik heb inmiddels de demo gespeeld en vind een aantal dingen:

- grafisch is het (tot nu toe) niet echt vernieuwend, alleen Kratos is gedetailleerder
- de besturing is perfect, niks mis mee
- het geluid van de blades, daar is een hoog geluidje achter geplaatst wat ik zeer irritant vind
- het aan die vogels vliegen vind ik niet echt goed uitgevoerd

Al met al viel het eigenlijk een beetje tegen. Ik ga het zowiezo kopen, hoor, want het zijn heerlijke spelen om te spelen, maar om nu echt te zeggen dat ik het gevoel heb dat hier alles uit mijn Playstation 3 gehaald word... Neeee....

RSgame91 schreef:

Zolang kan ik niet wachten...

Dat gevoel ken ik maar al te goed!

AmazingPP schreef:

joris schreef:

Het is dan ook nog maar een demo he

Ja, inderdaad. En nog wel een Work in progress demo. Dus het moet goedkomen

SvV_Ying schreef:

Niet iedereen heeft een code gehad ben ik nu achter. Erg vreemd...

joeri592
er kwam toch ook een god of war collection ofzo? dat was god of war 1 en 2 maar dan voor de ps 3, zijn de graphics dan gewoon wat beter gemaakt of is het een exacte kopie van de ps 2 versie?

avatar van kaholiic
yup..
God of War: Collection

God of War: collection sinds gisteren in mijn bezig. Geimporteerd voor een leuk prijsje vanuit Canada.

Grafisch is het flink gepimpt en het ziet er vrij next-gen uit. Verder staan beide delen op 1 Bluray.

Als het goed is krijg je ook de downloadcode hierbij, maar daar heb ik nog niet naar gekeken. Eerst deel 1 en 2 chronologisch uitspelen, voordat ik met deel 3 begin.

avatar van Barcel
Het ziet er echt verdomd prachtig uit! Ik baal nog steeds dat er steeds meer games uitkomen die je alleen op PS3 kunt spelen zoals InFamous, Valkyria Chronicles enz.

Ik heb deel 2 al uitgespeeld, binnenkort deel 1 kopen.

avatar van PsxPs2Ps3
zal weer een klapper worden :d

PsxPs2Ps3 schreef:
zal weer een klapper worden :d

Zeker wel! .

Ik heb vandaag een gameplayfilmpje gezien, en daarin werd van Helios het hoofd er zo afgescheurd! . Dat was echt een HOLY SHIT moment!.

Misschien komt deze game er toch wel, ik ben wel iemand die het moeilijk vind om een game uit te zoeken. Omdat je al gauw 60 euro voor een game betaald, en daarom wil ik ook dat ik voor dat geld een supergame haal, waar je heel erg lang plezier van hebt!.

Ik wacht eerst de recensies voor deze game af!, zal toch sowieso wel goed zijn, maar we zien nog wel! .

Van deel 1+2 heb ik ook ontzettend genoten!, en het moet wel heel erg raar lopen wil dat hier ook niet gebeuren.

Maar ik zeg er alvast wel bij: Batman AA heeft me echt laten zien hoe een meesterlijke action adventure game eruit ziet.....

avatar van RSgame91
Als de hoes eruit gaat zien als de poster hier staat, ga ik hem uit de hoes halen en ophangen
Nog 3.5 maand wachten...

avatar van Zeertjuh
Speel nu God of War Collection want ik had nooit een ps2, Echt wat krijg ik zin om God of War 3 te spelen. Dit word echt de game van het jaar samen met Mafia 2 voor mij.

De nieuwste screenshots!

Dit ziet er echt prachtig uit, en ze maken me toch weer telkens nieuwsgierig!

Sweet: de nieuwe God of War III-screenshots | PlayStationPure

avatar van RSgame91
Damn damn damn! Ik koop dat spel echt gelijk als het kan!
Het wachten wordt steeds moeilijker

Dr. Salvador
Ik heb met mijn moeder iets bedacht. Dat ik mijn verjaardagsgeld van mijn moeder 2 maandjes eerder krijg, om dan deze game te kopen, en dan heb ik mijn verjaardagscadeau al eerder, want ik kan ook niet wachten!.

Vette screens he!

ga hem ook kopen omdat dit de laastet deel in de serie wordt. Dus ik denk dat je ook een hele vette finale gaat krijgen.

Dr. Salvador
De finale zal wel episch zijn!.

Dr. Salvador
Ik zag net op de FRS site dat de game 79,99 gaat kosten normale versie!!!!! .

Het word met de dag gekker!

Dr. Salvador

Ik ben ook erg geschrokken Roger!

Dr. Salvador schreef:
Ik zag net op de FRS site dat de game 79,99 gaat kosten normale versie!!!!! .

Het word met de dag gekker!

Ja mazzel dan koop ik hem echt niet. Ik zou dat zelfs niet doen voor Final Fantasy 13

Dr. Salvador
Misschien is de game bij andere winkels wel goedkoper, maar op de FRS site stond gewoon 79,99! .

Als het nou een special edition was dan kan ik het begrijpen, maar gewoon ook nog de normale versie, hoeveel kost de Limeted Edition dan wel niet!

300 euro?

Gewoon importeren uit Engeland jongens, scheelt zo €20,- tot €30,-.

Any way, ik kan ook niet wachten. Deel één en twee waren al episch en laten we het over deel drie maar niet hebben. Alleen jammer dat de game geen Full HD is, het is maar 720P las ik.