God of War III (2010)

Alternatieve titel: God of War III Remastered

PlayStation 3 / PlayStation 4

Ontwikkeld door Sony

In God of War III kruip je wederom in de huid van de stoere Spartaanse veldheer Kratos. Gewapend met zijn dodelijke Blades of Athena en nieuwe wapens en vechttechnieken en gevoed door haat en wraakgevoels gaat Kratos samen met de Titanen op weg naar de berg Olympus om voor eens en altijd af te rekenen met de oppergod Zeus. Rijdend op de rug van Titaan Gaia begeef je je op een gigantisch "levend level" terwijl je aan de laatste aanval begint. Slaagt Kratos om voor eens en altijd af te rekenen met de oppergod?

Ben benieuwd wat het gaat worden. Ps3 is geen Ps2. Wat ik er mee wil zeggen is dat bijna elke grote titel op de ps3 matig gepresteerd heeft. Misschien muv Killzone 2 maar dat spel heb ik nog niet gespeeld.

Nou, Dit wordt van Mij de Game van 2010!!!! Deeel 1 en 2 waren al vet maar nu God of War op een next-Gen Console!

Tering die trailer ziet er echt goed uit. Ook de gameplay dat ik op E3 heb gezien.

%%%%%%
God of war 1 en 2 zijn nog steeds geweldig zal het deel 3 ook lukken ? Als ik de '' kenners '" mag geloven wel.

avatar van kaholiic
kan er niet op wachten!!
echt een vette triliogie wordt dit!

avatar van kArIzMa_TuRk
Wat een mislukte poster. Is die officieel?

nee, gewoon een screenshot.......

avatar van kArIzMa_TuRk
Hoe kan dat nou een screenshot zijn?

Anyway...

Deze is veel beter.

echt balen dat deze spel niet op de xbox 360 komt

Tja je bent bijna genoodzaakt om twee systemen aan te schaffen. Ach wat kost een ps3 systeem nou in tegen stelling tot de games van de 360 koop je 5 a 6 games minder

Denk eerder 10 games minder

Jammer dat ik de eerste 2 delen nooit heb gespeeld want ik begin nu toch wel ( een beetje laat) geïnteresseerd te raken in de serie. Ik kijk daarom ook uit naar Dante's Inferno, die er op gaat lijken.

avatar van ps3me
Hadouken schreef:
Denk eerder 10 games minder

heb ik ook... ik denk dat ik god of war 1 binnenkort een keer ga kopen.

eigelijk wil ik ze ook kopen maar ik heb ps3 van 40 gb dus dat lees het nie is wel echt jammer is ook jammer dat die nie op xox30 uitkomt maar goed ik heb ze allebei dus

avatar van Them
Verdomme, dan baal je toch even dat je alleen een 360 in huis hebt. Dit belooft toch wel een knaller te worden

avatar van ps3me
Daarom heb ik zowel een 360 als een Ps3

kArIzMa_TuRk schreef:
Hoe kan dat nou een screenshot zijn?

Anyway...

Deze is veel beter.

Je hebt hem toch zelf toegevoegd waarom heb je die poster dan niet gebruikt?

ps3me schreef:
Daarom heb ik zowel een 360 als een Ps3

Ga denk ik ook een 360 kopen, maar welk zou ik doen?

joeri592
xbox 360 natuurlijk...

ik heb ze ook allebei (ps3 en xbox360)altyd hendig:P

maar zet meer functies denk ik want sonny geruikt blu-ray en microsoft dubbelayar dus deze kom allen maar op ps3 zou het meer functies op zette want als een sonny game maakt die ook op xbox360 uit komt dan moet die op dubbele layer passent maken drm kan die soms nie zo veel functies voege maar ik ben benioeuwd word zeker top game@

joeri592
ach, wil je meer functies en van die extra shit enzo moet je voor de ps 3 zijn maar als je wilt gamen moet je voor de xbox 360 gaan, ik heb 50 xbox 360 spellen, voor de ps 3 en ook de wii kan ik bij lange na geen 50 leuke spellen vinden
weer even ontopic hier

avatar van AmazingPP
Ik kan niet wachten totdat deze uitkomt! De eerste twee delen op de PS2 waren supervet en de PSP-game evenzo!! Was het maar alvast 2010.... Zucht.

joeri592 schreef:
xbox 360 natuurlijk...

Bedoelde welke.. Pro,elite, arcade.

Denk dat ik pro ga doen.

joeri592 schreef:
weer even ontopic hier

Wist niet dat er 50 (leuke) xbox exclusives waren...

avatar van Deatheye
Die zijn er denk ik ook niet

avatar van RSgame91
Chains of Olympus heb ik niet gepeeld, aangezien ik geen PSP heb. Maar deel 1 en 2 vond ik helemaal geweldig en ik kan niet wachten tot deze te koop is.
En door de trailers en gameplay filmpjes die ik heb gezien wil ik hem meer en meer hebben

avatar van AmazingPP
Speelbare demo te downloaden nu in de Playstation Store. Je moet er wel een code voor ontvangen hebben, via je email!! Hij staat bij mij nu te downen, kan niet wachten!!!

Ik vind de besturing nogal stroef. En dat iedere aanval zijn eigen combinatie van knoppen heeft vind ik ook niet erg prettig. Ik vind het lastig om al deze combinaties te onthouden, dus dan wordt het voor mij al vrij snel een klassiek geval van button-bashing. Maar goed, als ik één ding geleerd heb dan is het wel: 'never judge a game by it's demo', en al zeker niet in zo'n vroeg stadium.

Maar ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik onder de indruk ben.

avatar van Tsjo-Wi
Is de besturing anders dan de eerdere delen dan?

Ik heb geen idee. Dit is de eerste God of War game die ik speel. Maar misschien is het gewoon even wennen.

avatar van kaholiic
Inderdaad, de eerste keer dat ik GoW speelde moest ik ook even wennen maar dat heb je zo onder de knie. Volgens mij blijft de besturing hetzelfde net zoals alle andere delen, want GoW: Chains of Olympus is een los staand deel en daar was het ook hetzelfde daarom denk ik dat het hier helemaal hetzelfde blijft