Cycling Manager 3 (2003)

Sports / Simulation

Ontwikkeld door Cyanide
Uitgegeven door GMX

Je krijgt de opdracht een wielerploeg te leiden. Om niet ontslagen te worden en dus een goede teamleider te zijn moet je, afhankelijk van het niveau dat je kiest, bepaalde doelstellingen bereiken. Tevens moet je ook rekening houden met de contracten van de renners, je personeel & andere financiën. Wie geen carrièremodus verkiest kan ook gewoon de ene na de andere klassieker, rit of rittenwedstrijd rijden.

avatar van Ploppesteksel
Goed spel, zeker toen. Nu bij de PCM's zijn de graphics pakken beter maar de gameplay (op de demo ten minste) veel slechter.

avatar van Timmy757
Geweldig spel. Grafisch natuurlijk niet van hoogstaand niveau, maar de gameplay is fantstisch. Dit spel speel ik gewoon nog steeds (wel recente databases uiteraard), het blijft leuk .

avatar van Kos
Kos
Wist niet eens dat het bestond, lijkt me wel geinig. .

Timmy757 schreef:

Voor mij van't zelfde, al speel ik met databases van 2004 denk ik

Waar zijn de meest recentste (2005 of 2006) databases te vinden?

Ik gebruik 2004
Maar deze site kan je misschien beetje helpen

avatar van Timmy757
Ik heb hem deels gedownload en deels zelfgemaakt .

Rik Cremers
Eigenlijk is dit samen met Pro Cycling Manager 2007 de beste uit de serie. Heb deze vaak online gespeeld, was altijd grappig. Cm3 heeft minder poespas dan de nieuwere versies, gewoon demarreren en kijken waar het schip strand.

avatar van Foetsj_NL
Leuk spel, vaak gespeeld en ik heb me er erg mee vermaakt. Mindere graphics maar een top gameplay hoor, erg realistisch en het geeft zeker voldoening als je een etappe of ronde wint !

3,5 *

Nog niet zo vaak gespeeld, dus snap er nog weinig van, het lijkt me een mooi spel, maar kom er niet helemaal uit nog.