Halo 3: ODST (2009)

Xbox 360 / Xbox One

Ontwikkeld door Bungie en 343
Uitgegeven door Microsoft

Halo 3: ODST is een standalone expansion voor Halo 3. In de game zullen spelers de rol van een UNSC Orbital Drop Shock Trooper op zich nemen. Je zal op zoek moeten gaan naar je vier andere ODST teamleden. Je hebt de laatste locatiepunten van hen en je zal aan de hand daarvan verder moeten gaan zoeken. Door middel van de Visaul Mode worden belangrijke voorwerpen en tegenstanders kenbaar gemaakt.

Ravnoss
Tja wat moet je er van zeggen. Ondanks dat ik een groot fan van het eerste deel was, kan ik niet zeggen dat de E3 presentatie van deze game ook maar enigszins indruk heeft gemaakt. Halo zonder Master Chief lijkt me Halo niet

avatar van Starmaster501
Wie heeft de gameplay al gezien? Ik wel Er zijn andere wapens ook, maar ook oud vertrouwde

Ravnoss
Enige wat me wel aanstond was de terugkeer van het pistool uit Halo 1. Die heb ik wel gemist.

avatar van ps3me
Lijkt mij best wel leuk om dit te spelen.

avatar van solidKevin
Het lijkt mij ook best leuk.

joeri592
weet iemand nou precies wat dit voor game word, wat ik heb gehoord is, een nieuwe singleplayer, 1 nieuwe game mode, zelfde online maar met een paar maps erbij, en een paar nieuwe wapens, is datr het?

avatar van Starmaster501
Compleet nieuwe singeplayer. Maar dan zonder master chief, nieuwe wapens en... ja dat is het

joeri592
en een paar nieuwe maps toch??

joeri592 schreef:
en een paar nieuwe maps toch??

Zoals ik heb begrepen word de game op 2 dvd geleverd. 1 dvd is de single player game. De 2e dvd betreft alle tot nu uitgegeven multyplayer maps + nieuwe maps!!

joeri592
ja zo heb ik het ook gelezen, volgens mij in de pu maar ik weet niet zeker meer waar

avatar van solidKevin
Ja het wordt op 2 dvd's gelverd. Ik zit te denken om een Xbox 360 te kopen met deze en Halo 3 .

zeker doen kevin!

De game is vandaag onofficieel gelekt op internet....

joeri592
de franse versie was al een tijdje gelekt

Weer een nieuwe Halo met ongeïnspireerd level-design. Joepie!! Denken ze nou echt dat in de toekomst de gebouwen geen ramen meer hebben en gemaakt zijn van alleen maar beton? En de straten zijn gemaakt van hetzelfde beton als waar de gebouwen van gemaakt zijn. En de favoriete kleur van de Covenant is paars, dus maken ze al hun vervoermiddelen en wapens maar paars. En als we een gebouw binnenlopen, dan zal die wel weer alleen maar uit gangen bestaan, afgezien van enkele hele grote kamers die helemaal leeg zijn, waarvan de functie iedereen ontgaat. O, ze zijn trouwens niet helmaal leeg, want er staan wel wat betonblokken in. Want betonblokken zijn het favoriete voorwerp van de heren van Bungie.
Deze franchise is inmiddels wel wat achterhaald lijkt me. De gameplay is nog steeds prima, maar het leveldesign stoorde me al vanaf de eerste Halo. Halo 2 heb ik daarom nooit gekocht. Halo 3 was nog wel te pruimen met veel mooie buitenlevels, maar als ik de beelden van ODST zie, hebben ze die goede lijn niet voortgezet.

avatar van kaholiic
Waarom word die stem niet weggehaald?

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Omdat ik niet kan ruiken dat er ergens een onrechtmatige stem staat.

kaholiic schreef:
Waarom word die stem niet weggehaald?

het spel is al gelekt, dus je kan hem al downloaden, ik heb hem trouwens ook gespeeld !!
wel de franse versie maar ach, heb de eerste missie gedaan bij een vriend en de rest doe ik lekker thuis als ik de echt normale versie heb

avatar van GameEvolutie
Zo verpest je alleen maar je eigen speel plezier maar ja....
Doe wat je zelf wil...

joeri592
hoezo verpest je je eigen plezier als je wacht op de echte versie??

Kuch*net een half uur gespeeld en de 1e indruk is behoorlijk aardig*kuch

joeri592
ja mijn eerste indruk is ook erg goed

avatar van knarkworst
Iemand meer te vertellen hierover? volgens mij gewoon weer een commerciele uitvoering van halo,.. helaas

avatar van knarkworst
Dionysos schreef:

Mee eens, kan het niet beter verwoorden

avatar van equalizersound
had hem een tijd geleden gepreorderd en hij lag zaterdag al op de deurmat heb hem nu 2 keer uitgespeeld op normal en heroic het is niet heel erg moeilijk maar het ziet er mooi uit het werkt goed een sterke soundtrack en een goede sfeer het verhaal is leuk en de 2 nieuwe wapens zijn ook erg tof alleen jammer dat het zo kort is 4,5*

Mag ik vragen waarom een reactie van mij verwijdert is die ik enkele dagen terug heb gepost? Er was niks gelogen aan.

insidegamer geeft een 7,5 en IGN geeft een 9,0 ?!?

Ik ga in ieder geval mijn copy halen morgen!

avatar van kaholiic
Ajax&Litmanen1 schreef:

Misschien zelf per ongeluk gedaan?

avatar van equalizersound
zeg de release date is morgen maar waarom hebben sommige mensen zoals ik hem zaterdag al binnen gekregen weet iemand dat?

avatar van solidKevin
Nou ik heb hem bij de GameMania besteld maar ze zeiden dat ze hem niet eerder dan morgen mochten verkopen. Dus ik hb geen idee.