Halo 3: ODST (2009)

Xbox 360 / Xbox One

Ontwikkeld door Bungie en 343
Uitgegeven door Microsoft

Halo 3: ODST is een standalone expansion voor Halo 3. In de game zullen spelers de rol van een UNSC Orbital Drop Shock Trooper op zich nemen. Je zal op zoek moeten gaan naar je vier andere ODST teamleden. Je hebt de laatste locatiepunten van hen en je zal aan de hand daarvan verder moeten gaan zoeken. Door middel van de Visaul Mode worden belangrijke voorwerpen en tegenstanders kenbaar gemaakt.

avatar van solidKevin
Heb er net een flinke match firefight opzitten.
Ik heb het 2,5 uur vol gehouden op normal tot ik werd afgemaakt door een Chieftain . Echt vet veel punten binnen gekregen! Super mode .

Th.
Erg mooi spel, nu uitgespeeld op Normal en ga het binnenkort met een vriend uitspelen op Legendary.. althans, proberen ..

Firefight ook erg ruig. De achievements die te behalen zijn krijg je nadat je 200.000 punten behaald hebt. Persoonlijk vind ik dit erg hoog.. ik heb er laatst bijna 2 uur over gedaan voordat ik zoveel punten had..

Het lijkt mij wel ruig om dit een keer met 4 man te spelen.. mensen interesse? PM me!

avatar van gukker
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie bijna geen verschil met halo 3. De graphics zijn ook nogal gedateerd.

avatar van GameEvolutie
Ik heb uiteindelijk mijn stem ook verlaagt met 0.5 dus nu is het een 3.5 de reden,
Ik vind het te eentonig na het een paar keer gespeeld te hebben,
Ook vind ik die lompe slakke ook niet te pruimen:P

avatar van wii
wii
een zwak deel uit een goede serie

waarom maken ze niet gewoon gelijk een nieuwe halo (4) met een geheel nieuwe multyplayer nieuwe maps en een leuke singleplayer, vond deze singleplayer ook gewoon vrij weinig aan en dat free roam sprak me totaal niet aan 2*

avatar van The old guy
Een spel waar ik opzet te wachten.Maar hij valt zwaar tegen.
Wat mijn grootste ergernis is dat 75% gok ik in het donker afspeelt.
Net als in films gaat dat heel erg irriteren.Ook hoe de game graphic
eruit ziet valt zwaar tegen.nu 3 sterren maar kan alleen maar minder worden volgens mij.

FeZ
Kan de single player ook met z'n twee-en co-op offline worden gespeeld net zoals halo 3?

avatar van wii
wii
ja, maar het is wel veel minder leuk om te doen als in halo 3

avatar van mr blijhoofd
weer die meuk graphics dom verhaal en had niets om armen eenigste +punt was dat je er een disc bij kreege met alle multiplayer van deel 3 maarja die speeld ik ook al niet dus ja?

FeZ
Vreemd maar ik heb me meer vermaakt met deze campaign dan Halo 3. Ben benieuwd of er wat meer vernieuwing komt bij Halo Reach.

dit is echt een goed spel graphics waren niet altijd even prachtig maar het was gwn een grappig en leuk spelletje

Dr. Salvador
En meteen 5,0 sterren?

ja meteen een 5 omdat single player gwn uitstekend is graphics zijn zelfde als halo 3 das de enige min punt ik weet niet hoe het bij jouw zit maar ik ga niet meteen voor een min punt een halve punt aftrekken

Dr. Salvador
Met mij is het prima

In dat geval prima keuze met het cijfer!

okay dankje wel

maxmus
vind dit een beetje waist of time.

De campaign was ok maar niet echt van hoog niveau ofzo.

En die multiplayer maps die komen bijna nooit langs in de playlist .

Ze hadden deze halo beter achterwegen kunnen laten en zich puur op reach focusen, want daar verwacht ik veel meer van dan dit.

Ik vind deze game wel echt sick, Ik wil niet zeggen dat ik het beter vind dan halo als masterchief dat zeker niet. Maar ik vond het wel verfrissend om redelijk kwetsbaar te zijn in plaats van als ik bijna dood was ff in een hoekje te campen tot me armour weer charged was. Verder die magnum blijft gewoon focking hard. Campaign zit leuk in elkaar en firefight online is ook nice.

avatar van fabblwaps
Misschien een beetje een n00b vraag, maar weet iemand hoe ik firefight via xbox live kan spelen, of kan dat alleen met friends?

avatar van Starmaster501
fabblwaps schreef:

Dat kan dus niet online

avatar van solidKevin
Je kunt het alleen met friends doen. Dat is eigenlijk wel stom.

avatar van fabblwaps
Lekker handig.

avatar van solidKevin
Ja nogal. Ik wil best wel een keer dit met jou doen hoor .

avatar van solidKevin
Ik heb gisteren de singelplayer op Legendary uitgespeeld in m'n ééntje. Heb nu ook bijna alle achievements. Hoef er no maar 4 en dan heb ik ze allemaal .

gamelord
Speel deze nu in Co-Op met davidbmaster....echt wel te gek om een verhaal samen te ervaren en dan nog met zijn tweeën de covenant te lijf. Wel grappig dat de vrijheid van 2 characters enorm is...heb al de hele map moeten doorkruisen om weer bij hem te komen. Gewoon een te gekke ervaring, waardoor de charme van die game op die wijze superleuk is.

Ben je weer te ver weg van je partner kaap je een voertuig en race je de map over...rondslenterende covenant onder mijn voertuig belandend of aan gort schietend. Respawen als de 1 K.I.A. is gaat ook geweldig, is d ëën dood gaat die terug naar een "safespot" of naar het volgend checkpoint.

Zeer leuke game, die we bijna doorlopen hebben..na twee speelsessies.

Op Halo Waypoint hebben verschillende achievements me 2 avatar-awards opgeleverd...(t-shirt ODST..& Hoodie ODST

In Co-Op super leuk spel, maar wel heel wat minder dan de anderen...in een stad en elke missie in dag, nacht setting..vind het toch iets minder maar wel weer een leuk Halo-game!!

avatar van AvMerode
gamelord schreef:
Speel deze nu in Co-Op met davidbmaster.

Speel je dit met mijn kameraad David, leuk man.

avatar van solidKevin
We moeten nog steeds een keer samen FireFight doen .

AvMerode schreef:

Speel je dit met mijn kameraad David, leuk man.

Hehe ja Adrie, is best wel vet om samen met hem te gamen!! Super Relax!!
Campaign nu samen doorlopen...zijn nu met Firefight bezig.

solidKevin schreef:
We moeten nog steeds een keer samen FireFight doen .

Zeker weten kevin!!
Firefight of welke mode vind ik niet erg...de multiplaymodes zijn echt wel super gaaf!!.
Moeten we eens wat afspreken Kevin.

avatar van solidKevin
Is goed je kunt me altijd een pm sturen. Ik kan bijna altijd. (behalve als ik met school bezig ben)

avatar van Dutch-J3ff
Erg goede game en schitterende graphics!!
Ik had niet anders verwacht...

Heb deze laatst eindelijk gespeeld. Het was de enige van de Halo games die ik nog niet kende. Een best toffe game die iets moeilijker is dan de games met Master Chief, maar ik moet zeggen dat dit helemaal niet erg was. Erg leuke storyline!

avatar van solidKevin
Goed nieuws voor mensen die de Master Chief Collection tussen 11 november en 19 december hebben gespeeld. Zij krijgen namelijk de campaign van ODST helemaal gratis