Assassin's Creed II (2009)

Alternatieve titel: Assassin's Creed 2

Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Italië - 15e eeuw - De klassieke wereldstad Venetië komt tot leven met de honderden mensen die hun dagdagelijkse leventje leiden. Een tijd waar corruptie van de clerus, politieke intrige en familievetes onder het bewustzijn van de lokale bevolking sluipen. We ontmoeten Ezio Auditore di Firenze, een vennoot van een geheime organisatie, die de oorlog tussen de Assassijnen en de Tempeliers uitvecht. Als lid van de Assassijnen is Ezio een meestermoordenaar die afstamt van Altaïr, het spelpersonage uit de eerste Assassin's Creed.

joeri592
ziet er goed uit

joeri592
ook voor de psp

EDIT: en wii

De wii, dat kan nooit goed gaan.
er is al gamepla over te vinden op gametrailers.com.
Heel sik echt vet. Als je de link wilt moet je het even zeggen

HIj komt waarschijnlijkk deze vakantie al uit. anders op 15 october of 17 november. Pre-order bij freerecordshop dus

Holiday 2009 betekent dus in amerika november december . Maar alsnog dit jaar ...

avatar van Florsi Florsa
Ik ben nu al verliefd op deze game. Als je ziet hoe gigantisch mooi deel I was, en deel II dan ook nog (waarschijnlijk) vettere gameplay heeft, moet dit wel gigantisch aars gaan kicken.

avatar van bixtad
Ik dacht het zich zou afspelen in het heden, of toekomst, in ieder geval met die afstammeling van Altairi (ofzo) uit deel .
Maar Venetië is ook vet.

Alleen te bestellen op het dikke blauwe mannetje dot com.

Inhoud: Enzio Master-figuur, een Conspiracy Book, 3 extra maps, guide maps, de soundtrack en alle skins.

Alleen te bestellen in Juni.

Weet niet of ik nu mijn eigen glazen ingooi, maar heb mijn kopie vast in de pre-order staan.

Dus voor de fans.....

-marco- schreef:

Alleen te bestellen op het dikke blauwe mannetje dot com.

Alleen te bestellen in Juni.

Dus voor de fans.....
Dat is een mooi aanbod!
Ik ga het zeker overwegen!

wanneer komt deze uit??????
Deze Titel wordt echt zooo wreed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar van Bombong
-marco- schreef:

Alleen te bestellen op het dikke blauwe mannetje dot com.

De Engelse www.play.com biedt 'm ook aan en beweert 'm medio november te kunnen leveren. Bol denkt 'm zelfs medio oktober al te hebben. De strijd wie 'm het eerst op voorraad heeft is dus weer begonnen, maar het is allemaal nergens op gebaseerd. Op de E3 werd gezegd 'this holiday' en 'this fall' dus ik verwacht Assassin's Creed II niet eerder dan december. Ben wel blij dat hij ook direct voor de PC lijkt te verschijnen, want ik zie hier erg naar uit!

avatar van Pooiertje

avatar van Bombong
Pooiertje schreef:
De nieuwe gameplay ziet er wel aardig uit, maar dat vliegding...

Ja, ik weet ook niet of ik daar zo enthousiast over ben, maar het ziet er wel mooi uit dat vliegen terwijl het vuurwerk de lucht in gaat.

avatar van DES-Niels
, 1 was/is al helemaal geweldig.
Hier kan je eindelijk zwemmen.
*hoopt wel dat de hoofdmissies wat langer duurt*

200 missies zei hij.
Dus veel afwisseling.
Wordt een topper en waarschijnlijk mijn nujmmer 1 op gamesmeter.
ciao

avatar van Tha Luz
1 was saai.Deze ga ik zowiezo niet kopen denk ik.

avatar van Barcel
Impressie Assassin's Creed 2

Zeker weten dat ik hem ga kopen!

Ik zag een gameplay filmpje (die waar hij vliegt met zon toestel) en ik moet zeggen dat het grafisch wederom adembenemend is. En het lijkt er ook op dat er meer te doen valt dan in deel 1. Dat was toch echt het belangrijkste probleem; buiten klimmen en vechten deed je niks.

Ik denk toch dat ik deel 2 ga spelen.

Barcel schreef:
Impressie Assassin's Creed 2

Zeker weten dat ik hem ga kopen!

Het lijkt mij ook een heerlijke game.

avatar van ReMyTje86
Pooiertje schreef:
De nieuwe gameplay ziet er wel aardig uit, maar dat vliegding...

Leonardo da vinci was een uitvinder hadden ze ook gezegd dus er komen uitvindingen van Leonardo in voor.Ze hadden ook gezegd deze broerderschap werkt samen met leonardo, dus ik ga er van uit dat je niet elke keer moet vliegen. Maar ook met andere uitvindingen der mee bezig zijn.

In ieder geval ik ben zeer benieuwd

avatar van mnrk
De trailer van de E3 die te downloaden was op de PS3 zag er super uit.

Deze zal het nog beter gaan doen dan het 1e deel.

Onrechtmatige stem en berichten daarover verwijderd.

avatar van jaspertje3
Berichten verwijderd.

avatar van Futures
Hopelijk niet zo eentonige gameplay als bij deel 1.

Lad
Tempeliers "verneuken" die domme Assassijnen.

Die trailer ziet er niet geweldig uit maar gewoon nog beter, grafisch zal dit de top worden voor de 360 en de PS3 van alles wat er nu is geweest. Als Ubisoft dit nou ook kan combineren met vermakelijke gameay heb je een top titel. Ik ben zeker geen fan van de eerste en eigenlijk ook niet van Ubisoft omdat ze de laatste tijd wel veel ''top'' titels presenteren maar de verwachtingen nooit kunnen waar maken zonde vooral voor Assassin's Creed en ik hoop dat ze dat bij deze niet gaan doen maar ik zal hem kopen en een eerlijke kans geven net als de eerste waar ik dus veel te veel van verwachte.

avatar van rpger
Deel I was een redelijk vernieuwende en prachtige game, maar werd geteisterd door repetitieve gameplay in een anderzijds geweldig uitgewerkte wereld. Als ze deze problemen weten aan te pakken in deel 2, hebben we een topper van jewelste.

rpger schreef:

Daar ben ik het mee eens alleen het deel van prachtige game niet omdat het dat na mijn mening niet was.
Word het concept wel op de schop genomen bij deze game of blijft het bij het oude of is daar nog niks over bekend?

avatar van kArIzMa_TuRk
carlo schreef:
Wordt het concept wel op de schop genomen bij deze game of blijft het bij het oude of is daar nog niks over bekend?
Wacht, koop, speel en zie, zou ik zeggen.

Echte gamefreaks kijken enorm uit naar dit spel.