Die Hard Trilogy (1996)

PlayStation / PC / Sega Saturn
Shooter / Racing

Ontwikkeld door Probe
Uitgegeven door Fox

Die Hard Trilogy is een aktie-spel gebaseerd op de gelijknamige film-trilogie. De game bestaat uit drie verschillende delen. Jij bent politieagent John McClane, die, met grote tegenzin, keer op keer het in z'n eentje tegen een groep terroristen moet opnemen. In het eerste deel zal je in een 'third person shooter', Nakatomi Plaza moeten bevrijden. In het tweede deel zal je in een 'rail-shooter' Dulles Airport moeten zuiveren. En in het derde deel zal je in je taxi een aantal bommen over heel New York onschadelijk moeten maken, in een 'action-racer'.

avatar van Duke Nukem
Het tweede deel is eigenlijk enkel met een lightgun speelbaar, met een controller is het niet te doen. Het eerste en derde deel zijn wel leuk!