Scorched Earth (1991)

Strategy

Ontwikkeld door Wendell Hicken
Uitgegeven door Wendell Hicken

In Scorched Earth neem je plaats op het slagveld als bestuurder van een tank. Hierin neem je het op tegen andere tanks. Je tank is voorzien van de standaard baby missle. Door andere tanks uit te schakelen kan je geld verdienen waarmee je betere wapens en defensieve upgrades kan kopen. Bij het afvuren van je wapens dien je rekening te houden met de windrichting en snelheid.

avatar van aSMoDeuS
The Mother Of All Games

Talloze uren gespeeld. Ik hoor de bommen nog langs scheren en ontploffen door de interne speaker!

aSMoDeuS schreef:
The Mother Of All Games

Jaa gaaf, was dit helemaal vergeten, ook veel gespeeld! Weet nog dat ik Worms voor het eerst speelde en het van deze gejat vond!

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ja geweldig dit! Deze heb ik nog in mijn floppy verzameling zitten. Uit zo'n bak waar je voor een paar Gulden van die floppies met shareware kon kopen.

avatar van aSMoDeuS
centurion81 schreef:
Weet nog dat ik Worms voor het eerst speelde en het van deze gejat vond!

Hahaha, in principe klopt dat wel, ja! Worms was ook vet!