Art of Murder: Hunt for the Puppeteer (2009)

Alternatieve titel: Art of Murder 2: Hunt for the Puppeteer

Ontwikkeld door City
Uitgegeven door City en Pinnacle

In dit vervolg op Art of Murder: FBI Confidential, stap je wederom in de schoenen van FBI detective Nicole Bonnet. Als er een serie brute moorden over de hele VS worden gepleegd, elk slachtoffer vergezeld van een pop in victoriaanse klederdracht, wordt al snel aan een serie-moordenaar gedacht. Maar deze, door de pers al snel genaamde Puppeteer, blijkt ook in Parijs opeens actief. Jij wordt op de zaak in Parijs gezet, maar al snel blijkt dat hij ook in andere europese steden slachtoffers achterlaat.

Heb me goed vermaakt met dit spel. Een aanrader voor de point and click adventure liefhebbers.