Let's Tap (2009)

Nintendo Wii
Party

Ontwikkeld door Prope
Uitgegeven door Sega

In Let's Tap speel je ritmische minigames door trillingen te veroorzaken rondom de Wii-afstandsbediening. Er zijn vijf verschillende spellen te spelen. Visualizer draait om het creëren van allerlei effecten, zoals vuurwerk en bubbels. In Silent Blocks moet je een aantal blokken uit een toren halen, zonder dat deze omvalt. Bubble Voyager speelt zich af in de ruimte, waar je jouw personage levende moet houden door raketten op gevaarlijke obstakels te schieten. In Rhythm Tap moet je meetikken op het ritme van verschillende nummers. En in Tap Runner leg je een parcours af door ritmisch te tikken.

avatar van Donkerwoud
Grappig om de wii-mote weer voor iets anders te kunnen gebruiken, maar de spelletjes zijn niet heel interessant. Iets te lang klappen levert ook een behoorlijk lamme arm op.

lijkt me geen spel dat heel lang leuk blijft eigenlijk.

avatar van Donkerwoud
Bier + vrienden = fun, zelfs bij dit spel.