Brett Hull Hockey 95 (1994)

PC / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Sports

Ontwikkeld door Radical
Uitgegeven door Accolade

Brett Hull Hockey 95 is een NHL gelicenseerd ijshockeyspel, en de opvolger van Brett Hull Hockey. Als speler heb je de keuze uit de spelmodes Exhibition, Half Season, Full Season, Play-offs en All Star. Het wedstrijdcommentaar wordt verzorgd door Al Michaels. Gedurende wedstrijden kunnen er ook vechtpartijen uitbreken, waarbij jij dan de controle over de betrokken speler van je team hebt.

Wie is Brett Hull nou weer lol

avatar van Thomas83
Een van de meer bekende spelers uit het ijshockey na Wayne Gretzky en Mario Lemieux.
Dit was een aardig spel trouwens. Mooie graphics en in vergelijking met concurrent NHL van EA Sports viel vooral op dat dit spel een commentator had.