Fly For Fun (2004)

Adventure / RPG
online

Ontwikkeld door Aeonsoft
Uitgegeven door gPotato

Je begint met een level 1 account (vagrant) en door monsters te verslaan en quests te halen ontvang je experience. Zodra je level 15 bereikt hebt, kan je kiezen uit vier jobs: Mercenary, Assist, Acrobat en Magician. Ieder hebben ze aparte kleding, aanvallen en wapens. Later in het spel zal het ook mogelijk worden om op boards en bezems te vliegen.

Shaw
Heb het eventjes gespeeld, vond het geen goed spel. Weinig mogelijkheden, het werd al gauw erg saai. Ik moet er wel aan toevoegen dat dit soort games, MMORPG's waarin je niveau vooral afhangt van de tijd die je spendeert aan het aanklikken van monstertjes en potions, mij niet liggen. Veel users zijn overigens ook erg vervelend, er zijn veel 'scammers' die echt geld van je proberen los te krijgen. Een vriend van me trapte er zelfs eens in .

Yes eindelijk staat hij erop . Ik vind dit gewoon zo'n verslavende game! Echt hartstikke leuk om steeds weer level up te gaan . Toch heeft dit spel duidelijke minpunten deze heeft Shaw hierboven al geciteert. Maar toch moet ik zeggen dat ik het gewoon super vind .

Deze game zal voor de echte RPG liefhebbers niet zo leuk zijn. Dit zal waarschijnlijk komen doordat je moet trainen door op monster te klikken (op dat moment gaat je gasje vechten). The quests zijn niet altijd even leuk maar er zitten een paar hele leuken tussen. Wat betreft de andere spelers op fly.... tja die verschillen heel erg. je hebt hele aardige mensen, maar je hebt ook van die schoften. Toch heeft deze game iets waardoor ik het heel leuk vind. Ik vind het spel gewoon super! 4*

avatar van wiiplayer
Wat een ongelovelijk slechte Game zeg! De klusjes die je moet verrichten zijn uber saai en de Gameplay is echt vervelend.

Dikke 0.5*