Star Wars: The Old Republic (2011)

online

Ontwikkeld door BioWare
Uitgegeven door LucasArts

Ongeveer 300 jaar na de gebeurtenissen rondom Darth Revan uit Knights of the Old Republic is het heelal nog altijd verdeeld tussen de Jedi Order en de Sith, een wankele vrede heerst, echter de toekomst van het heelal rest wederom in de handen van de speler welke samen met duizenden andere Jedi en Sith hun plaats in het Star Wars universum zullen bevechten. Je hebt de keuze uit verschillende klassen, waaronder de Republic Trooper en de Bountyhunter.

Zeker ben zeer benieuwd

AHWA
Ze zouden een film in deze stijl moeten maken, zeg.

avatar van fabblwaps
Die trailer is echt ongelooflijk vet.

kiriyama
Jammer dat er geen 'gewoon' vervolg komt. Het zal vast allemaal erg mooi zijn maar ik ga echt geen maandelijks bedrag neertellen voor een spel.

avatar van Dark Lord Andrew
Ik ga kijken of er een private server te maken valt...
Altijd veel last van bugs, maar ja, geen maandelijks bedrag...

kiriyama schreef:

Ik wou net zeggen. Ik ben een groot fan van de eerste 2 delen van KOTOR en ik hoop ook van harte dat in de toekomst een vevolg komt

shadowmaster100
deze game is gewoon de shit,BIOWARE maakt (bijna) geen slechte games.

Natan85
BioWare maakt geen slechte games.

Sonic Chronicles (en toch ookwel Jade Empire) was gewoon een nare droom.

avatar van LimeLou
Ik vond Jade Empire geweldig. Waarom vind je 'm slecht dan? Omdat het zo bug-achtig als de pest was?

Natan85
Mwah, Jade Empire was wel aardig, maar niet voor BioWare begrippen. Te simpel, afentoe saaie dialogen en de combat stond me ook niet aan. Houd zelf meer van wat strategischer. Slecht is 'ie niet, maar het is wel zeker BioWare's minste RPG (imo)

Naast Sonic Chronicles dan, maar die vergeten we liever. Dat probeer ik tenminste... Met moeite

Hier weer een nieuw filmpje: http://www.youtube.com/watc...

Ik weet het nu echt zeker, maandelijks betalen of niet ik ga deze game halen!

avatar van LimeLou
Same here, maar MMO's zijn te lang voor mij. Ik heb geen zin om eeuwig mijn karakter op te bouwen Na dat wil ik graag de game spelen, maarja, er zijn ontzettend veel andere games die ik wil spelen, en ik zit in het examenjaar. Dus ik ben bang dat ik deze moet laten liggen

We moeten eerst maar eens kijken wanneer het uitkomt. Als het rond Juli uitkomt heb je niks te vrezen .

Let's hope so

avatar van KKOPPI
Bioware dat belooft heel veel goeds ik vind die gewoon veel beter dan ubisoft.

Waarom die vergelijking?

avatar van KKOPPI
Weet niet meer

avatar van wilmar60
wanneer komt deze uit? en moet je betalen? (maandelijks)

avatar van LimeLou
Wanneer 'ie uitkomt weet ik niet, maar maandelijks betalen moet je wel doen (jammer genoeg)

avatar van wilmar60
ok bedankt voor de info

avatar van Esp
Esp
't Zou echt prachtig zijn als een game als dit op de 360 zou uitkomen

Waarom maken ze niet gewoon een film op deze manier?

avatar van LimeLou
Wat bedoel je met 'deze manier' ?

Hoe ze die trailers ook maken Gewoon digitaal. Scheelt ook weer geld op (en beperkingen van) acteurs enzo.
En het ziet er bovendien prachtig uit.

avatar van LimeLou
Ziet er wel prachtig uit, maar de game zelf vind ik jammer genoeg alleen interessant omdat het een vervolg is van Knights of the Old Republic, maar alleen dan online

deze game is niet voor het knallen en wat enemies killen maar net als dit jaar hoe en met wat ga daar maar eens aan de tijd van dom knallen is over.

avatar van fabblwaps
Lekker David aan 't quoten?

avatar van Naomi Watts
Dat post ie ook overal. Lijkt wel een bot .

ik heb het een beetje gehad met de mmorpg's waar je elke maand voor moet betalen, ze maken een goede trailer, maar ik laat hem liggen!