Hands of Time (2001)

Game Boy Color

Ontwikkeld door Mirage
Uitgegeven door Titus

Het is de nabije toekomst. Jij bent een jongen wiens vader voor het leger werkt. Op een avond neemt hij je mee naar de basis en loodst je het complex binnen. Daar aangekomen stelt je vader je voor aan zijn nieuwste uitvinding: Een tijdmachine die meteen in werking wordt gezet en jij moet erin plaatsnemen. Voordat je geteleporteerd wordt zie je hoe je vader gevangen genomen wordt en nog op tijd op de knop van de machine weet te drukken. Je reist naar de toekomst waar een heel leger vijanden op je staat te wachten en gevaar in iedere hoek van elke tijdslijn schuilt.

Te gek spelletje die ik nog speel op mijn gameboy advance. Lijkt veel op zelda alleen ben je hier een soldaat. Voor een Gamboyspelletje heeft deze veel verhaal en aardige plots die het spelletje qua afwisseling voldoende in beweging houdt.
Blijven toch leuke games....hier in dit spel heeft de desertbasis mij wel lang eraan gekluisterd..super-game 4,5*!!