Monster Hunter Freedom Unite (2009)

Alternatieve titel: Monster Hunter Portable 2nd G

PlayStation Portable
Action / RPG

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Brizamila

In Monster Hunter Freedom Unite kun je als jager meer dan vierhonderd missies aannemen, waarbij je geassisteerd wordt door Felyne. Deze katachtige kompaan helpt je tijdens de gevechten met de vele monsters en verzamelt extra voorwerpen. Naast een avontuur voor één speler bevat Monster Hunter Freedom Unite ook een uitgebreide multiplayer-modus. Grote gevechtscombo’s en slimme tactieken worden beloond, waardoor het loont samen een goede strategie te ontwikkelen om de missies succesvol ten einde te brengen.

zalige game !!
ik ga da zowiso kope

gekke voorkant.
Wat voor monster staat er eigenlijk op?

avatar van kaholiic
Stukje op tv gezien lijkt me een stoere game!

avatar van Musique
Alweer het 3 deel Japanse versie niet meegeteld) dat ik in bezit heb en tevens het meest uitgebreide. Vergeet de vorige delen begin hier je avontuur.

avatar van lisa=10jaar
Ik heb 1keer gespeeld op online maar het is echt moeilijk als je nog niet weet wat je moet doen!

Singleplayer zag er intressant uit maar moet de game nog es verder spelen om hem te kunnen beoordelen.