Peggle (2007)

Alternatieve titel: Peggle Deluxe

PC / Macintosh / PlayStation 3 / Xbox 360 / Nintendo DS / Apple iOS / Android / Windows Phone
Puzzle
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door PopCap en Q
Uitgegeven door PopCap en Electronic Arts

Peggle is een puzzelgame. Probeer met een beperkt aantal ballen alle oranje 'pegs' te raken. Je kunt kiezen uit verschillende karakters die elk een speciale vaardigheid hebben, die geactiveerd wordt wanneer je een groene peg raakt.

avatar van davidov
Inmiddels is er ook een nieuw spel en een DS versie.
Jaja wat een zotheid.

Opzich best een geinig en verslavend spelletje, ooit de half-life2 spin-off versie gedownload. Verslavend leuk, totdat je die dag bereikt dat je het uitkotst en nooit meer kan opstarten zonder te manisch te gillen. Bij mij duurde het een week of 2-3.

avatar van Brains
Inderdaad een erg leuk en verslavend spelletje. Een perfecte balans tussen inzicht, strategie en geluk houd het spannend. De mogelijkheid om tegen elkaar te spelen maakt dit ook nog eens een leuke partygame.
De soundtrack is overigens echt geniaal toegepast. Vooral als je een level haalt zul je overspoelt worden met voldoening door de muziek.

3.5*

avatar van wolff
raar spel maar leuk om keer te spelen maar na een korte tijd was ik het beu

avatar van yurrenstein12
wolff schreef:
raar spel maar leuk om keer te spelen maar na een korte tijd was ik het beu

Hetzelfde geldt voor mij.

avatar van yurrenstein12
Brains schreef:

3.5*

Je bent heel positief over het spel, en in je bericht geef je 3,5*, maar er staat dat je feitelijk een 2,0 geeft aan het spel

nuf
Tja, leuk en verslavend, vond het mijn 10 euro wel waard tot nu toe

avatar van MrPunk
Tijdelijk gratis op Origin, toch maar even uitproberen

SouthParkFan
Heb hem net gedownload op Origin! Ik hou wel van puzzelgames.