Punch-Out!! (2009)

Nintendo Wii / Nintendo Wii U
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

Punch-Out!! was de vechtsensatie die vele NES- en Super NES-gamers circa twintig jaar geleden in zijn greep hield. In dit spel kun je de oude tijden herleven. Opnieuw kun je in de huid kruipen van Little Mac, een talentvolle jonge bokser uit de Bronx in New York, die vastbesloten is om wereldkampioen te worden. Daarvoor moet jij strijden tegen een hele reeks vreemde maar ook supersterke tegenstanders, waaronder befaamde figuren als Von Kaiser, King Hippo en Doc Louis. Ieder van hen heeft zijn eigen zwakke plekken die jij continu moet uitbuiten om jezelf uiteindelijk te mogen kronen tot bokskampioen.

avatar van JacoBaco
Nou! Waar blijven die stemmen???

avatar van rpger
Ben er mee bezig. Is wel grappig hoor, meer niet. Typisch Nintendo.

avatar van Donkerwoud
Retro Galore! Maar wel erg simpel qua besturing.

avatar van JacoBaco
Ja ik had al zo'n voorgevoel dat het Nintento 8-bit gameplay zou worden.

Geen speciale dingen met de remote dus?

avatar van jellecomicgek72
ziet er geinig uit, maar ik heb geen wii.

avatar van rpger
JacoBaco schreef:
Ja ik had al zo'n voorgevoel dat het Nintento 8-bit gameplay zou worden.

Geen speciale dingen met de remote dus?

Nee dat kun je het beste uitzetten want dat werkt voor geen meter, gewoon je wii remote controller als gamepad gebruiken.

joeri592
ongeloofelijk een 8,8 bij de pu

hoezo vind je het te laag...

Toch nog een halfje erbij omdat dit spel altijd leuk blijft om weer eens te spelen..
Het verveeld eigenlijk nooit ook omdat je tegenstanders zo eigenzinnig zijn en het uitpuzzelen van hun tactiek leuk blijft de controles blijven ook uniek gewoon spot on lekker boxen.