Overlord II (2009)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action / Strategy

Ontwikkeld door Triumph
Uitgegeven door Codemasters

Je begint het spel met een nieuwe Overlord, en je krijgt het aan de stok met een soort Romeins keizerrijk dat de wereld wil veroveren door alle magie ter wereld te oogsten voor zichzelf. In Overlord 2 zijn veel nieuwe omgevingen en landen te vinden die elk hun eigen thema hebben. Je Minions zijn ook slimmer en destructiever zijn dan voorheen en tevens uitgerust met nieuwe vaardigheden. Zoals altijd doen zij alles wat de Overlord hen opdraagt, zeker nu ze verwoestingen kunnen aanrichten, gebouwen kunnen slopen en het landschap kunnen ruïneren. Ook hebben ze geleerd om te rijden.

joeri592
ben erg beniewd naar deze game

avatar van Starmaster501
Volgende keer in de pu dit spel bij een abbonoment... Ik ben prototype helaas (K*t!) misgelopen dus zal ik deze doen????

Dit wordt wel een Vette Game denk ik!

avatar van Starmaster501
Dit is een apart verhaal tog?

volgens mij wel ja.

avatar van jaspertje3
Demo op de Ps3 is nu ook te downloaden. Hoor er wel wat verschillende verhalen over, van saai en geen zak aan tot meesterwerk.
Mijn genre is 't niet dus ik laat dit sowieso aan me voorbij gaan.

joeri592
leuke hoes iniedergeval

avatar van Donkerwoud
Ik kon wel lachen om de demo, maar ik heb dan ook nog nooit de eerste gedaan. Leuke mix van humor en serieuze fantasy.

avatar van Starmaster501
binnen een maand binnen...

Ik heb hier ook wel hoge verwachtingen van. De demo die onlangs op PSN is verschenen was in ieder geval top.

avatar van Starmaster501
4 stemmen... waar zijn de reviews?

komen nog wel denk ik.

avatar van Starmaster501
Ik zou hem ook wel binnekort binnenkrijgen...

omdat deze erg veel lijkt op deel 1 ga ik hem ook vergelijken met het eerste deel, dit vervolg is ook erg goed maar ik vind deel 1 leuker.
dat komt omdat je meer vrijheid krijgt in deel 1 met je wapens zelf maken beetje dat RPG element is wat sterker in deel 1.
En in deel 1 vond ik gewoon die dwergen enzo erg grappig dus de tegenstanders vond ik gewoon leuker in deel 1 en de sfeer vond ik net ff beter in deel 1. Maar dat is gewoon 'n kwestie van smaak.
Maar vond je deel 1 erg leuk dan moet je deze ook gewoon hebben.

avatar van Starmaster501
Mijn max minions is 20. Hoe haal je dat omhoog?

avatar van Bahamut Zero
Starmaster501 schreef:
Mijn max minions is 20. Hoe haal je dat omhoog?

Bij mij is het momenteel ook 20. Maar het werd verhoogd van 15 naar 20 toen ik zo'n standbeeld jatte en naar de netherworld transporteerde.

Ben dit spel nu aan het spelen en ben gekomen bij die spinboss die je van de muur moet lokken.

Tot nu toe vond ik het spel zeer vermakelijk, maar deze boss is me toch irritant, niet dat hij moeilijk is, maar omdat telkens als ik hem van de muur afkrijg ik niet de boss selecteer, maar 1 van mijn minions die ik op die knoppen heb gezet en het een heel gedoe is om die spin te selecteren. Dit is echt superirritant, zo irritant zelfs dat ik de game na een half uur proberen maar heb afgezet.

Dit is natuurlijk een probleem als je deze game op de consoles speelt; hoop het alleen niet meer tegen te komen, want tot dit moment vond ik het spel toch echt sterk.

VivaElPresidente
spel nu al maar voor 15 euro gekocht bij bart smit XD
wel vermakend als aanvulling bij al mijn games

Haha, heb het spel in de E-Plaza ook weten mee te pikken voor € 15. De demo was wel de moeite, moet ik zeggen.

Veel plezier ermee tom..deel 1 vond ik tegenvallen.

De eerste vond ik ook niet echt goed, als ik eerlijk moet zijn. Dit tweede deel zou hier en daar wat verbeteringen hebben aangebracht.
Nu maar hopen dat die woorden ook zijn waargemaakt!

hahah leuk spel voor maar 15 euries bij de bart smit , ben net begonnen ermee , dus ik kan nog geen goede review geven , maar ik vind toch het spel een 4/5* waard .

avatar van NoFuture!
Niet echt wat ik ervan verwacht had, maar het kan er wel mee door.

avatar van Dark Lord Andrew
deel 1 begon al heel snel te vervelen
zeker nadat je steeds al dat lifeforce moest verzamelen.

Bijna alles is hier verbeterd!

avatar van TTS
TTS
Super,Ultra en awsome tegelijk.
Ik wou altijd al zo'n spel doen maar die waren er niet en toen kwam dit hemels vermakelijk spel.
Lekker alles vernietigen en een leger van rare wezens is ook super !

erg leuk spel tot zover

bro
Leuk concept in een heerlijk wereldje neergezet, maar moet ik toch opmerken dat het, ondanks de laagdrempeligheid van het spel, de mechaniek van het spel niet altijd soepel speelt. Soms weet je wel wat je wil doen, maar geeft het spel niet mee. Oftwel heb je geen flauw idee wat je aan het doen bent, maar geeft het spel vanzelf mee. Doordat het spel eigenlijk niet altijd goed weet wat het wilt zijn gaat het soms erg traag vooruit naar mijn gevoel. Maar ik ben blij dat ik het eens geprobeerd heb, dat wel. Heb er toch zo'n 20 uurtjes in vertoefd