Work Time Fun (2005)

Alternatieve titels: WTF | Beit Hell 2000

PlayStation Portable
Party

Ontwikkeld door D3

Work Time Fun bevat veertig minigames welke geassocieerd kunnen worden met knotsgekke part-time baantjes. Je wordt aan het werk gezet door de Job Demon en moet allerlei vreemde taken vervullen. Zo dien je doppen op pennen te plaatsen, kippen te tellen en hout te hakken.

avatar van Waackx
0,5
Heel apart Japans spelletje; de game bestaat uit 40 (kleine) jobs die je moet uitvoeren, gevarieerd van het tellen van mensen op straat tot het vangen van 1000 honkballen, waarmee je geld verdient en vervolgens kan uitgeven aan kauwgombal-automaten.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, het is leuk bedacht als je speelt midden in de nacht een trofee krijgt dat je een harde nachtwerker bent en als je de game opent op zondagmorgen dat ie zegt dat je naar alcohol ruikt, maar toch...waarom al dat bloed op de achtergrond ?
De titel zegt het al, Work Time Fun, maar ik betwijfel de funfactor; de jobs zijn zo gemaakt dat het echt als werken overkomt, pennen doppen plaatsen op pennen tot er (haast) geen einde aankomt...tja is is deze game dus serieus bedoeld om leuk te zijn ?
Ik heb zeer mijn twijfels, ik heb meer het idee dat deze game vooral is ontwikkeld met de achterliggende gedachte dat je het liefst 7 dagen in de week moet werken zelfs in je vrije tijd, creepy game eigenlijk.