Virtua Tennis (1999)

Arcade / Sega Dreamcast / PC
Sports

Ontwikkeld door Sega en Hitmaker
Uitgegeven door Sega en Activision

Het eerste deel in de Virtua Tennis serie. De speler kan kiezen uit acht spelers, waaronder Carloys Moya en Tommy Haas. Naast het normale enkelspel is het ook mogelijk om dubbelspel te spelen.

avatar van gemaster
Wat heb ik dit veel gespeeld in de arcade zeg. Ik won bijna van iedereen, dus ik voelde me de koning. Tot er eens een keer een Japanner langskwam die elke service op max sloeg en me alle hoeken van de baan liet zien.

Maar het blijft een heerlijke game.

avatar van Ploppesteksel
Ja, best leuk spel al was Virtua Striker plezanter & Virtua Athletics was ook best lachen. Gewoon om ter hardst op die knopjes meppen; 3,5

avatar van Ploppesteksel
En euhm, Arcade & Dreamcast ..
In een lunapark stond hij toch altijd dreamcast of is Arcade iets anders?

Rik Cremers
Heb dit spel tot bloedens aan toe gespeeld op de pc, gewoon met m'n toetsenbord. In mijn omgeving was ik onverslaanbaar en dacht dat ik dat ook zou zijn in de arcadehallen. Dus niet. Ik kon echt niet omgaan met die joystick. Ik vind de nieuwe Virtua Tennis 3 niet veel beter dan deze, 4 sterren

avatar van royals
Samen met Mario Tennis de beste tennis game. Arcade achtige stijl en erg aanstekelijk. Je blijft deze spelen.