A2 Racer (1997)

Racing

Ontwikkeld door Davilex
Uitgegeven door Davilex

Je sluit je aan bij een geheim genootschap dat races organiseert over de beroemdste snelweg van Nederland: de A2. Tijdens deze races moet je je een weg zien te banen door het verkeer op de A2 en daarbij brandstof, geld en tijd pakken. Natuurlijk moet je ook uit handen blijven van de politie.

avatar van Samael
Dit spel heeft op een of andere manier toch wel wat indruk achter gelaten. Zeker niet vanwege de "geweldige" graphics maar juist de herkenbaarheid van de Nederlandse snelwegen waar men toch over het algemeen dagelijks mee te maken heeft. En juist die herkenbaarheid ontbreekt vaak in games die zich bijvoorbeeld in de VS afspelen.

3 sterren