Ace Online (2006)

Flight / Shooter
online

Ontwikkeld door MasangSoft
Uitgegeven door Yedang en GameForge4D

In Ace Online neem je plaats achter het stuur van je eigen ruimtepod. Deze ruimtepods worden ook wel 'Gears' genoemd. In deze gears kan je het alleen of samen met andere spelers opnemen tegen vijandige karakters, hiermee win je experience en verdien je items om je pod verder uit te breiden. Uitbreidingen kunnen gehaald worden bij de zogenaamde Skill Shop. Zo kun je een pod voorzien van verschillende wapenupgrades waaronder geweren en raketten. Tevens is het mogelijk technologische uitbreidingen in je pod aan te brengen zoals een radar.

avatar van Bahamut Zero
Red het bij lange na niet deze game.
Het begin is erg leuk maar al snel is de lol van het 'rondjes' vliegen er af. Gameplay is erg veel van hetzelfde en de upgrades duren gewoon veel te lang. Voor sommige mensen een punt om door te spelen om alle upgrades vrij te spelen. Voor mij niet weggelegd dit keer.
Presentatie ziet er wel goed uit, maar je raakt gewoon te snel op dit spel uitgekeken. 3* omdat hij wel 'gratis' is.