Yu-Gi-Oh! The Sacred Cards (2003)

Game Boy Advance
Card / RPG

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Het spel gebruikt een verhaallijn gebaseerd op de Battle City saga uit de tweede animeserie. De speler neemt de rol aan van Yugi Muto, die een groot aantal duels zal moeten winnen. De speler kan Domino City verkennen en met andere personages praten en ze uitdagen tot een duel. Het deck van een speler moet precies 40 kaarten bevatten. Er zijn in het spel 900 kaarten om uit te kiezen. De duelregels in het spel zijn iets anders dan het Yu-Gi-Oh! Ruilkaartspel. Zo kennen de duels in dit spel zogenaamde “elementregels”. Een watermonster wint het bijvoorbeeld altijd van een vuurmonster. Ook zijn veel kaarteffecten weggehaald of veranderd.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.