Rock N' Roll Racing (1993)

Alternatieve titel: Rock 'n Roll Racing

Super NES / Sega Mega Drive/Genesis / Game Boy Advance / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Racing / Action

Ontwikkeld door Silicon & Synapse en Blizzard
Uitgegeven door Interplay, Namco, Blizzard en Vivendi

Stap in je off-road gevechts-mobiel en neem deel aan deze geweldadige galactische race. Kies een van de zes karakters en vecht en race je naar de finish over banen vol met mijnen, spikes en andere dodelijke voorwerpen, om nog maar te zwijgen over je tegenstanders. Finish races om nieuwe wapens, onderdelen en power-ups te unlocken en je auto nog dodelijker te maken. De snelle actie wordt ondersteund door een echte rock soundtrack met songs van o.a. Black Sabbath, Deep Purple en Steppenwolf.

avatar van theo79
Deze game vandaag gekocht . Ik kende hem al van vroeger maar wat is deze game tof zeg. Heerlijke gameplay als je die eenmaal gewend bent en fantastische muziek. Mede door die fantastische muziek is het een klein feestje op zich om dit spel te spelen.

avatar van KoomBa
The lost vikings, Blackthorne en Rock n Roll racing in een bundel als Definitive Editions:

Relive the Legacy: Announcing the Blizzard® Arcade Collection — news.community.rtro — Blizzard News - news.blizzard.com