Up (2009)

PlayStation 3 / PlayStation Portable / PC / Nintendo DS / Nintendo Wii / Xbox 360 / PlayStation 2
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Heavy Iron
Uitgegeven door THQ

Up is gebaseerd op de gelijknamige animatiefilm van Pixar. Net als in de film volg je het avontuur van Carl Fredricksen en zijn jonge handlanger Russel op een reis naar de oerwouden van Zuid-Amerika. In de game kun je me alle vier de personages uit de film aan de slag: Carl, Russel, de hond Dug en de prehistorische vogel Kevin.

avatar van wiiplayer
Het onderwerp UP zal hier wel niet zoveel worden gebruikt. Dat gaat volgens mij over ballonnen aan het huis doen en opstijgen. Deze Game zal zich wel volledig over de Jungle ontfermen?

tofe game het einde is simpel

Leuk spelletje voor 13 euro

Ik wist nog niet eens dat hier een game van werd uitgegeven?

Leuk spel om platinum trophie te halen:P

Nijmegen
cohnuh69 schreef:
Leuk spelletje voor 13 euro

13 euro? waar?

thehut.com he

Koop al mijn spellen in engeland voor minder dan de helft