MotorStorm: Arctic Edge (2009)

PlayStation 2 / PlayStation Portable
Racing
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door BigBig en Virtuos
Uitgegeven door Sony

MotorStorm Arctic Edge speelt zich af in het koude Alaska, waar het MotorStorm festival is neergestreken. In de races van Arctic Edge moet er rekening worden gehouden met extreme temperaturen, ijzige vlaktes en lawines. Naast de zes bestaande raceclasses worden er twee nieuwe geïntroduceerd: Snowcat en de Snow Machine. De eerste kan door een berg sneeuw heen beuken, terwijl de tweede zich goed weet te verweren tegenover de elementen van de natuur. De verschillende voertuigen in de game kunnen naar eigen smaak worden aangepast. Je kunt zelf bepalen wat voor wielen je gebruikt, met welke spoiler je rijdt en is er een ruime keuze uit stickers.

Wat is dit een vet spel, samen met God of War een reden om een psp te kopen!

En dat voor maar 23,50 http://www.play.com/Games/PSP/4-/9163413/MotorStorm-Arctic-Edge/Product.html GEEN VERZENDKOSTEN!!!

cohnuh69 schreef:
Wat is dit een vet spel, samen met God of War een reden om een psp te kopen!

SPAM

Ik probeer je te helpen dude

ok ik ben er mee eens dat het een zeer goed spel is in het begin na een teidje wordt het je toch snel beu. Het is een zeer goed spel maar het nadeel is dat er weinig afwisseling is en dat is spijtig aan dit spel.