SBK-09: Superbike World Championship (2009)

PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Black Bean

SBK-09 is de officiële game van de Superbike World Championship. Hierin kun je aan de slag met vijf verschillende spelmodi, namelijk Quick Race, Training, Race Weekend, Championship en Challenges. Daarnaast kun je het online opnemen tegen andere coureurs van over de hele wereld in de modi Quick Race, Championship en Team Championship. Ook kun je de extra modi Online Time Attack downloaden om nog meer uit SBK-09: Superbike World Championship te halen.

1,0
wat een baggerspel zeg na 1 race weer verwijderd uit met download map

Lijkt me een leuk spel

joeri592
mij niet heb het niet zo met realistische motor spellen waar je geen bochten kan maken, ik ben er gewoon slecht in