Red Dead Redemption (2010)

PlayStation 3 / Xbox 360 / Nintendo Switch / PlayStation 4
Action / Shooter
single player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

Wanneer de federale politie zijn gezin bedreigt, wordt de voormalige outlaw John Marston gedwongen om de bendeleden op te sporen die ooit zijn vrienden waren. Beleef Marstons reis door het uitgestrekte wilde westen van Amerika en Mexico en help hem zijn bloederige verleden te begraven in dit vervolg op Red Dead Revolver.

Wat een kutspel. Totaal niet boeiend.

shadowmaster100
mee eens.

Tharoy schreef:
Wat een kutspel. Totaal niet boeiend.

Verdere uitleg ? Waarom is het een kutspel ?

Inderdaad, iets meer uitleg ja!

avatar van seargent backer
ik wil die treasure hunter outfit en ik heb bijna alle scraps maar het lukt mij maar niet om bij blackjack te winnen, ik speel het langer dan 2 uur en er komt geen einde aan, soms heb je geluk en win je en soms niet en zo gaat het maaaaar dooor.

Iemand mischien een paar tips voor mij aub?

Lui
Het enige wat je moet doen is wat winst maken, een enkele dollar is al genoeg.

avatar van Erwin-o
Topspel!!

Ik speel m op de PS3,
maar ik heb veel last dat veel dingen op het laatste moment geladen moeten geworden.
Zoals het uitzicht, gras en de bosjes waar in je in komt als je van de weg rijd.

Meer mensen die hier last van hebben??

avatar van Martijn
seargent backer schreef:

Iemand mischien een paar tips voor mij aub?

Als je de 1e keer wat wint kun je meteen stoppen dan is het al goed. Je hoeft niet het potje te winnen, je moet winst maken in een potje.

avatar van rpger

Erwin-o schreef:
Topspel!!

Ik speel m op de PS3,

Meer mensen die hier last van hebben??

Ligt aan het spel.

rpger schreef:

avatar van gamer for life
perfecte game . rockstar blijft maar toppers maken de laatste jaren . western boeit mij eigelijk niet zoveel , maar deze game heeft mij toch wete boeien in 1 of andere manier . komt waarschijnlijk door de goede gameplay en verhaal . 5 sterren , dubbel en dik verdiend

War-Ultima
rpger schreef:
Wat een oersaaie game zeg, ik kom er gewoon niet meer in!

Dat bedoel ik dus, dat had ik nou ook.

*Applaus*

Naja, goede gameplay?...

blackhawk500
Zo slecht is de gameplay ook weer niet. Het is vooral grappig om mensen te vangen met een lasso, en dan overal mee heen sleuren of van een berg af gooien. Met andere woorden : je slachtoffer is jou bitch.

avatar van leatherhead
Rockstar heeft het weer voor elkaar hoor want wat een geweldige game is dit.
Het inderdaad gewoon GTA IV maar dan in het wilde westen. 1 van de beste dingen vind ik het verhaal en de diepgang die er bij gta iv ook was het spel heeft me geen moment verveeld vooral ook omdat er tijdens je reis van de ene locatie naar de ander altijd wel wat gebeurde een vrouw die haar man kwijt was geraakt en jou vroeg te helpen, een man die achter na gezeten wordt door coyotes, een man die je vraagt iemand te vangen voor hem omdat hij gewond is terwijl hij zelf een kannibaal blijkt te zijn het is zo vet de hele wereld leeft gewoon.

John Marston de hoofdrolspeler heeft veel karakter en is een zeer goed uitgewerkt personage vind ik zelf. Geld is best wel schaars in dit spel je zult het echt moeten verdienen want meestal met alleen missies krijg je niet zo veel het hoogste wat ik heb gehad was iets van 200 dollar ofzo. En dat geld verdienen kan op veel verschillende manieren namelijk door te gaan jagen op dieren waarvan er trouwens ontzettend veel vershillende zitten in dit spel, je kan vreemdelingen helpen, de kluis kraken van een bank of gewoon simpel mensen beroven.

De map is trouwens ontzettend groot en mooi. Ik vond alleen amerika wel veel leuker dan Mexico vooral het gebied rond blackwater vond ik echt prachtig.

Voor mij is dit toch de beste game uit 2010 tot nu toe en rockstar heeft de hoge verwachtingen meer dan waar kunnen maken.
had het trouwens echt totaal niet zien aankomen dat John Marston op het einde doodging en je verder moet spelen als zijn zoon opzich wel jammer want ik vond het toch leuker om met John te spelen.

Welverdiende 5 sterren en een plek in mn top 10

jellecomicgek72 schreef:
Naja, goede gameplay?...

ja , ik weet het eigelijk wel . de gameplay is natuurlijk niet perfect , maar bij welke game is dat wel . het moeilijkste bij deze game was het paardrijden , daar heb ik wel een aantal dagen over moeten doen eer ik dat onder de knie had haha

gamer for life schreef:

Paardrijden het moeilijkst? Dat meen je niet? Ik versloeg Bonny in de eerste race tegen haar al, eerste moment dat je echt paard kon rijden xD

leatherhead schreef:
Rockstar heeft het weer voor elkaar hoor want wat een geweldige game is dit.

Welverdiende 5 sterren en een plek in mn top 10

wist je dat red dead redemption uitverkozen is als beste game van 2010 , nu al . het jaar is nog maar half voorbij en hij is al verkozen al beste game van 2010 , wat hij zeker en vast verdiend , begrijp me niet verkeerd

avatar van wo2-freak
YEAH! Red Dead Redemption beste game van 2010, zie je dat jelle?
Hahaha!

Ja, gekozen door mensen zonder smaak. Red dead is gewoon een saai spel. Je speelt het 1x uit en daarna gaat het de kast in voor eeuwig. Het is iniedergeval geen game die me bij is gebleven.

jellecomicgek72 schreef:
Het is iniedergeval geen game die me bij is gebleven.

Toch wel. Je reageert elke dag in dit topic

avatar van fabblwaps
Om mensen te behoeden (in zijn ogen) dezelfde fout te maken waarschijnlijk.

wo2-freak schreef:

die race heb ik zeker 3 keer moeten doen , het lukte maar niet met dat paard , ik weet nog altijd niet hoe ik het toen zo moeilijk vond , nu is het natuurlijk papmakelijk

avatar van leatherhead
gamer for life schreef:

Heb ik ook wel ja ik ben totaal geen fan van western enzo want ook de films vind ik niet veel aan maar dit vind ik gewoon geweldig.

leatherhead schreef:

hier precies hetzelfde , bij de meeste western films val ik als een blok in slaap , maar deze game boeit zoveel dat je het interessant vind , of je nu van western houd of niet

avatar van Brains
gamer for life schreef:

Door wie? Want dat is nog al onzin. Er komen nog heel veel games aan die ook zeker in aanmerking gaan komen voor die titel. Bovendien vind ik Red Dead bij lange na niet de sterkste titel van 2010 tot nu toe.

Is altijd met Rockstar games of een COD. Vaak een wassen neus allemaal, het zijn net de oscar uitreikingen.

avatar van Martijn
Jup dat is wel jammer, als het niet zon populaire game was geweest hadden heel veel mensen die het nu niets vinden het wel een goede game gevonden.