Jurassic Park: Trespasser (1998)

Alternatieve titel: Trespasser

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Dreamworks

Toeriste Anne vliegt in een vliegtuig boven de Grote Oceaan. Wanneer er een defect is aan haar vliegtuig stort ze neer op een afgelegen eiland. Dit eiland blijkt Site B te zijn, een alternatief reservaat voor dinosauriërs buiten het park. In haar poging van het eiland te ontsnappen volgt ze een monorail welke tot het hart van het eiland lijdt.

avatar van Tha Luz
Jammer dat dit spel geflopt is terwijl het toch een inspiratie punt was voor onder andere half life 2.

1,5
Dit spel kan ik me nog wel herrineren. Enorm Saai en gewoon niet Leuk. Kan er niet meer dan een 1,5 van maken.

avatar van Tha Luz
Kan je vertellen wat je er zo slecht aan vond?Ben er wel benieuwd naar

1,5
Dit vondt ik gewoon slecht de Graphics de Gamplay het was gewoon niet goed. Meer zeg ik er niet over.

avatar van Tha Luz
De graphics waren toendertijd juist geweldig hoor,de gameplay was ook goed aangezien die later ook gebruik is voor half life 2 etc..Het waren vooral de buggs waar het aan lag.Ik geloof ook niet dat je dit spel eigenlijk wel gespeeld hebt maar dat terzijde.

1,5
Waarom geloof je dat nou weer niet?
En als ik de Gameplay niet goed vondt dan vondt ik het toch niet goed?
Dit is gewoon mijn eigen persoonlijke mening want ik heb dit spel wel degelijk gespeeld.

Ja geef dan argumenten slimpie

Tha Luz schreef:
Ja geef dan argumenten slimpie

Ik vondt de Gameplay niet goed en de Graphics ook niet nou klaar????

joeri592
heb dit volgens mij ooit wel een paar keer gespeeld bij een vriend, maar weet niet zeker of het deze was, ik vond het juist wel erg leuk, de gameplay vond ik juist erg soepel en de graphics waren meer dan redelijk

jellecomicgek72 schreef:

Ik vondt de Gameplay niet goed en de Graphics ook niet nou klaar????

nee maar ach met jou valt niet te praten.

1,5
Hoezo valt er met mij niet te praten? Het valt me trouwens op dat als ik een Reactie ergens plaats dat jij altijd een weerwoord terug geeft.

avatar van TonyTHorror
Dat je de gameplay niet goed vind en de graphics zijn geen argumenten jelle
Uitleg over wat er mis is met de gameplay, dat zijn argumenten.

jellecomicgek72 schreef:

Ja ik vind je reacties ook vaak nergens op slaan
Netzoals met je reactie op NFS het spel staat gemiddeld 2.4 en jij geeft 5* en je zegt alleen;beste racespel ooit.Daar hebben wij niet echt wat aan vind je niet?

Tha Luz schreef:

Ja ik vind je reacties ook vaak nergens op slaan

Jep, Dat is mijn Mening maar hou er nu maar overop ik heb geen zin om weer een hele Discussie aan te gaan.

avatar van Tha Luz
En daar zou ik''met grote spijt''mee moeten leven

1,5
Ik weet het het ging eigenlijk zoals altijd weer helemaal nergens over.

avatar van Dark Lord Andrew
Erg leuk spel toen ik klein was...
Was toen echt een mega-Jurassic Park fan!
Maar als je het nu weer speelt is het best wel slecht...
Het aiming-systeem is echt om te huilen, maar de hele afwerking is wel leuk!
En de soundtrack was ook geweldig!