Battlefield: Heroes (2009)

multi player / online

Ontwikkeld door Digital Illusions

Battlefield: Heroes is een gratis spin-off van Battlefield. De traditionele multiplayergameplay is behouden, maar de grafische stijl is aangepast. je hebt de keuze uit drie verschillende infanterieklassen: de Commando, de Soldaat en de Gunner. Tevens is het mogelijk het uiterlijk van je karakter aan te passen.

Zoiest had je ook bij Half life 2.

erg vermakelijk spel

avatar van Tha Luz
Klinkt leuk gratis is ook mooi,alleen het is 3rd person dus ik laat het maar aan me voorbij gaan.

avatar van Deatheye
Ik download nu de beta, ben benieuwd:)

We wachten op je mening

avatar van Deatheye
@ Tha Luz - beetje laat...
Het is niet mijn type spel, ik kan niet met third person shooters overweg en dat was meteen te merken:P

Ook het stijltje spreekt me niet aan, en dat je geen eigen server kan uitkiezen.

avatar van Tha Luz
inderdaad,ik vind het ook erg jammer dat het 3rd person is.Maar ik ga het uiteindelijk wel een keertje downloaden

De beta ook gespeeld en valt me zeker niet tegen! Heb dezelfde fun gehad als bij de andere Battlefields alleen duren de maps wel erg kort. Verslavende factor is het levelling systeem en het laagdrempelige. Voor een gratis spel is dit echt helemaal top.

Imperial Figure
lijkt verdacht veel op team fortress 2

avatar van Big Sparrow
heb nu halve week gespeeld en ben echt hooked, voor een gratis sp0el is dit zeker de moeite waard, leuke stijl en inderdaad verlavend door oa het vrijspelen van kleding, en ability points (voor upgrades enz enz) echt super tof

National Army SNIPER 4 Life

avatar van Big Sparrow
Imperial Figure schreef:
lijkt verdacht veel op team fortress 2

DAn heb je er de balle verstand van...
lijkt totaal niet op mekaar !

avatar van mieltjoes
Erg leuk ja, alleen na die update vanochtend een ramp.
(omdat al mijn goede servers nog niet zijn geupdate)
En punkbuster is en blijft verschrikkelijk irritant....
En je kan trouwens wel je servers kiezen door de goede servers die je tegenkomt te bookmarken.

Imperial Figure
Big Sparrow schreef:

DAn heb je er de balle verstand van...
lijkt totaal niet op mekaar !

Er zijn wel enigszins vergelijkingen, de tekenstijl en de karakters hebben er wel wat van weg.
Digital Illusions heeft het alleen anders gebracht qua game-play.

avatar van gukker
NIet slecht voor een gratis game. Is alleen te eentonig om lang te kunnen boeien.,

avatar van mieltjoes
Het boeit mij wel aardig hoor
Gewoon het feit dat iedereen die je kent dit kan downloaden en met je meespelen is al leuk genoeg.

avatar van Florsi Florsa
Verveelt erg snel. Jammer, want ik keek wel naar dit spel uit.

ik vind hem leuk

Nijmegen
Het lijkt wel Toy Story!

avatar van JustinW
Heb het een tijdje gespeelt toen mijn BF2 disc kapotwas en ik een nieuwe moest kopen. Maar erg beperkt als je niks koopt via de online shop. Daarintegen is het voor een gratis game, wel een verdomd goede cartoon achtige shooter.

* * *

avatar van Starmaster501
Af en toe spelen is wel leuk... Maar ik heb betere online gratis spellen gespeeld.

* * *

avatar van polopolo150
Leuk voor heel even, maar het verveelt snel.

Dan speel ik nog liever een gratis spel als Quake Live dan dit... Ook al gaat Quake veels te snel voor mij.

Imperial Figure schreef:

Digital Illusions heeft het alleen anders gebracht qua game-play.

inderdaad

Leuk spel hoor.

avatar van GuybrushPeepwood
Nostalgie! Leuke tijd mee doorgemaakt en goed spel totdat het langzaam ten onder ging. Er werd teveel onzin bij toegevoegd. Leuke fanbase ook.