The King of Dragons (1991)

Arcade / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Super NES / Xbox / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Fighting / Action
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Kies uit vijf verschillende helden, een Elf, Wizard, Fighter, Cleric of Dwarf, ieder met zijn eigen specialiteiten en betreed de wereld van Malus. Ga het gevecht aan met de duizenden monsters die het land hebben overgenomen, om uiteindelijk Gildiss, de Koning der draken, te verslaan.

centurion81 (crew)
Verschijnt op 18 september als onderdeel van de Capcom Beat 'Em Up Bundle voor PS4, XB1, PC & Switch..

Jup, met deze begonnen. Dankzij save-feature en (hopelijk genoeg) continues zal ik deze hopelijk aankunnen. 6 chapters ver in de eerste 20 minuten.