Rock Band: AC/DC Live (2008)

Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / Xbox 360
Music / Party

Ontwikkeld door Harmonix

Speel alle nummers van zanger Brian Johnson, de gitaar spelende broers Angus Young en Malcolm Young, drummer Phil Rudd en bassist Cliff Williams, beter bekend als AC/DC, mee met deze uitbreiding op Rock Band.

op naar

Wat dacht je van:

Led Zeppelin
Iron Maiden
(Guns N Roses )
metallica (alsnog voor rockband)

Porcupine Tree
Marillion
Pink Floyd
Savatage
Deep Purple
Black Sabbath

avatar van wiiplayer
Jovink

Ik zou ook wel een rockband van Marillion of Pink Floyd willen zien ja. Iron Maiden zou ook heel dope zijn als daar een rockband van kwam.

Er zou van mij ook wel eens een rockband van Pearl Jam mogen komen. Zou ik ook wel dope gevonden hebben.

avatar van ps3me
Vind trouwens dat The white stripes ook wel een "(bass)"guitar hero mogen krijgen ofzo
En waar blijft Guitar hero (of Rockband:) U2 eigenlijk?

avatar van wiiplayer
Nirvana had in GH5 al 2 nummers een Guitar Hero: Nirvana vind ik dan een heel goed idee. Unplugged In New York heeft erg veel liedjes die leuk lijken om te spelen.

Verder heeft Slipknot - Psychosocial wel grappig intro dat ik wou spelen xD

Pearl Jam wil ik ook

avatar van Dark Lord Andrew
Het spel is echt ongelooflijk lelijk, maar het gaat natuurlijk om de muziek

Tracks klinken goed, al had ik wel natuurlijk de studio versies gehoopt, nouja. beter iets dan niets!

Ik wil Rock Bands van:

- The Editors
- Pearl Jam
- Pink Floyd
- Marillion

Hopelijk komt het er ook.

avatar van Dark Lord Andrew
ik wil dan wel guitar hero's ervan.
Ik vind de rock bands een beetje tegenvallen op één of andere manier.