You're in the Movies (2008)

Xbox 360
Party

Ontwikkeld door Zoë Mode
Uitgegeven door Codemasters

Altijd al gedroomd van een carrière in Hollywood? Met You're in the Movies is het mogelijk deze droom te realiseren door minigames te spelen voor jouw Xbox LIVE Vision Camera. De minigames bestaan bijvoorbeeld uit het naspelen van scènes uit films, wat je met familie en vrienden kunt doen. Het spel neemt uiteindelijk jouw prestaties op in korte stukjes video en plaatst deze binnen een gehele film. Acteer je goed? Dan is het mogelijk het te schoppen tot topacteur in de magische wereld van Hollywood.

Ben benieuwd naar deze aanfluiting.

Ik denk dat het spel leuk is als je helemaal uit je dak bent of zo

avatar van knarkworst
Best leuk spelletje ook voor oudere, laatst met vriende in een zatte bui gespeeld.. nog nooit zo hard gelagge..

Het gaat niet om de eyetoy achtige spelletjes
maar meer om het resultaat achteraf dat je elkaar ziet acteren in een trailer... kei grappig

Nouja tip misschien voor sommige !

avatar van Mart
Is wel grappig met wat vrienden (als je in een gekke bui bent), maar op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien. Het scoorsysteem (dat aangeeft wie de hoogste score heeft na het spelen van bepaalde minigames (die je moet spelen voor de film)) heeft trouwens totaal geen nut. Ik deed dit een keer met mijn broer, en ik had een hogere score dan mijn broer, maar mijn broer kwam vaker in de film voor dan mij.
Ook de camera is niet echt geweldig; op een gegeven moment komt er ineens een waas voor de camera, waardoor je jezelf niet meer kan zien op het scherm. Meer dan 2,5* kan ik echt niet geven.