Soldat (2002)

Action / Shooter

Ontwikkeld door Michal Marcinkowski
Uitgegeven door Michal Marcinkowski

Zet je helm op en pak je wapen! Schiet elkaar online overhoop in een van de 64 verschillende mappen, of schiet op offline bots. Er zijn zeven bespeelbare modi; deathmatch, Pointmatch, rambomatch, teammatch, capture the flag, infiltration en hold the flag. Daarnaast heb je keuze uit een arsenaal van tien verschillende vuurwapens en vier verschillende wapens.

lambf
Ondanks dat het spel enorm lelijk is, slecht geprogrammeerd is(o.a. enorm veel bugs en glitches), de servers met veel lag hebben te kampen (o.a. door mafkezen met een veredelde inbelverbinding) en er ongelofelijk veel hackers zijn, is het best wel leuk voor zo af en toe.