Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned (2009)

Alternatieve titel: GTA IV: The Lost and Damned

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action / Shooter

Ontwikkeld door Rockstar
Uitgegeven door Rockstar

The Lost and Damned is een uitbreiding op Grand Theft Auto IV. Je speelt met Johnny Klebitz, een lid van motorbende the Lost en ziet met dit personage een totaal andere kant van Liberty City. Daarnaast bevat Lost and Damned ook nieuwe multiplayermodes, wapens, voertuigen en meer muziek.

ja

Afgelopen week werd bekend dat gamers die de uitbreiding The Lost and Damned voor GTA IV hadden gedownload ineens opgescheept zaten met een gecensureerde versie van hun spel. Rockstar brengt nu een patch uit om dit te verhelpen.

De fout lag volgens Rockstar niet in de nieuwe downloadbare content zelf, maar in een update hiervoor. Het bedrijf bood vrijdag al zijn excuses aan voor eventuele overlast die hierdoor veroorzaakt werd.

Gamers zagen ineens geen bloed meer liggen onder lijken en konden de scènes met prostituees vanuit slechts één camerastandpunt bekijken. Volgens Rockstar komt dit omdat de Europese-versie per ongeluk is omgewisseld met de Australische-versie.

Bron:nu.nl

avatar van Pooiertje
Waar verschijnt het spel wanneer je het gedownload hebt?
Gewoon bij game library?

ja waarschijnljik wel

avatar van Car-freak
ik zag dat deze game ook op de nintendo ds uitkwam.
is dat nog steeds de bedoeling??

avatar van SilverGun
Dat is Chinatown Wars, een heel ander spel. Die staat nog steeds in de planning, dat wel.

Zal deze ook voor de Ps3 uitkomen? Of blijft hij alleen voor de Xbox

alleen xbox

avatar van Donkerwoud
Betrekkelijk weinig mensen die hem hier opgepikt hebben. Zo populair is hij hier dus kennelijk niet.

Komt ook doordat ie niet uitgebracht is voor PC en PS3.
En volgens mij draait ie toch het minst goed op de X360, GTA IV that is..

avatar van Pooiertje
Ik heb hem wel, ik ben hem nu aan het spelen maar ik beoordel het pas als ik wat verder ben gekomen

Jammer genoeg kan ik de game niet downloaden, omdat ik me xbox360 verkocht heb.
Maar als deze op de ps3 uitkomt dan zal ik deze hebbe dingetje ook binnenhalen.
Overigens heb ik gelezen dat we volgend jaar deze DLC ook kunnen downloaden en de 2e DLC wat op de xbox zal uitkomen in de kerst.
Dus er is nog hoop voor ons.

A.U.B Rockstar laat deze game voor de PS3 uitlaten komen.

avatar van nickflie
leuk spel en je hebt er leuke missies in. vette wapens en ook hele nieuwe wapen en de poppetjes zien er echt uit]

Sims
joeri592 schreef:
alleen xbox

Wedden van niet? Zou alleen maar heel erg dom zijn van Rockstar. Dit is gewoon hun strategie. Even de PS 3 spelers laten zweten, en dan met de game verschijnen.

joeri592
nee hij is en blijft alleen van xbox...

avatar van SilverGun
Hoe kom je daar bij? Nergens is bevestigd dat dit eeuwig 360 exclusief blijft.

joeri592 schreef:
nee hij is en blijft alleen van xbox...

Wie zegt dat dit een exclusive is en alleen op de xbox360 zal uitkomen.
Als ik me goed kan herinneren had ik laatst gelezen dat de 2 DLC die dit jaar gaan uitkomen puur voor de xbox360 is en dat geldt alleen voor 1 jaar. Na die 1 jaar kan Rockstar de 2 DLC ook uitbrengen op de ps3.
We moeten er gewoon van uitgaan dat deze 2 DLC ook naar de ps3 gaat komen, maar dat pas volgend jaar gaat worden.
Wie wilt er dan een DLC aanschaffen als er maybe San andreas of Vice City uit gaat komen voor de ps3.
En als ik het goed heb zal deze 2 games alleen op de ps3 uitkomen en plus een gloednieuwe GTA alleen voor de ps3 en dat is zeker.

avatar van JanVR
Microsoft krijgt nu wat extra van Rockstar, Omdat ze zich schuldig voelen dat de volgende GTA exclusief op de PS3 zal zijn...

En waar staat dan dat de volgende GTA alleen op de PS3 uitkomt? Dit is al voor de zoveelste keer dat er zo'n (waarschijnlijk) onnozel verhaal word vertelt, zo zou GTA IV alleen op de 360 komen uiteindelijk gewoon op alle 2 Rockstar gooit het grootste deel weg als ze alleen de PS3 een nieuwe GTA geven dus hoop er maar niet op, het zou kunnen dat Microsoft's 360 er langer op moet wachten dan de PS3 zoals dat met de oudere GTA's ook was, deze uitbreiding zal ook wel na de PS3 komen al vind ik dit gewoon goedkoop cashen het zelfde als GTA LCS en GTA VCS maar deze heeft dan wel een nette prijs 20 euro, alleen het download gedeelte vind ik ook niet bepaald slim van Rockstar als deze op schijf komt kopen mensen die en zijn ze bereid er meer voor te betalen.

gvd ik haat xbox gta is altijd voor playstation gekomen altijd en nu dit aleen voor xbox jezus gta 1 gta ps1 gta 2 ps1 gta 3 ps2 gta vice city ps2 gta sanandreas ps2 gta liberty city stories psp en ps 2 gta vice city storys psp en ps2 gta 4 xbox en ps3 en nu flike ze dit gta 4 lost and demned xbox aleen wat gays is echt on eerlijk ale gtas waaren voor de ps1 ps2 ps3 en psp shit gek dit is gewoon on eerlijk :S -.- :S -.- :S -.- :S

Dus...

avatar van Starmaster501
GTA IV was voor de xbox, ps3 en pc. als ze alleen een download voor de xbox gaan doen... naja dat is wel heel erg raar. die pc en ps3 bezitters in de steek laten. natuurlijk komt er voor hun ook een DLC

ik hoop het want dit vind ik best gaar hoor de playstation in de steek laten :Sik word er gewoon kwaad om

avatar van Edwin Pindahaai
Haha, ik moest lachen om uw bericht Rhandy. Bedankt.

wtf hoe weet je men naam????????

avatar van Starmaster501
stingbee7510 schreef:
wtf hoe weet je men naam????????

je e-mail adres

oow lol ok weet ik veel dat jullie men email adres kunnen zien?

Dit weekend afgehaald en tot hier wel leuke missies maar ga zeker nog geen stem uitbrengen, nog niet genoeg ontdenkt wat allemaal nieuw is.