Corporation (1990)

PC / Atari ST / Commodore Amiga / Sega Mega Drive/Genesis
Shooter / Simulation

Ontwikkeld door Core en Dementia
Uitgegeven door Core en Virgin

In een donkere toekomst, waar het meeste werk over is genomen door robots, zijn gigantische, compleet computer gestuurde, corporaties ontstaan. Als een van deze corporaties, naar aanleiding van een militair contract, zich heeft gefocust op genetische manipulatie en cybernetische implantaten, gebruikt het deze technologie ook voor eigen security. Als de corporation besluit uit te breiden en andere corporations dreigt over te nemen, wordt jij ingezet om deze balans te herstellen. Nu is het jouw taak om dit superbewaakte complex binnen te dringen en de benodigde informatie te stelen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.