The Lord of the Rings: The Two Towers (2002)

PlayStation 2 / Xbox / Nintendo GameCube

Ontwikkeld door Stormfront en Electronic Arts

Speel als Aragorn, Legolas of Gimli in dit grootse avontuur, gebaseerd op de eerste twee Lord of the Rings films. Upgrade je favoriete personage met nieuwe vechttechnieken en sterkere wapens. Vecht je vervolgens een weg door locaties uit de eerste twee films, waaronder de verdediging van Helmsdiepte en strijd tegen Orks, de Uruk Hai, de Ringgeesten en nog veel meer vijanden.

avatar van thomzi50
Vond dit maar een matig spel. Ben sowieso geen enorme LOTR-fan, en bovendien waren de controls en het camerawerk nogal irritant.

%%%%%%
Vond een kleine tegenvaller de monsters zagen er slecht uit.En het spel was niet echt boeiend en het laatste level was erg eritand 2,5

avatar van Tsjo-Wi
Wel een aardig spelletje. Leuke gevechtjes maar niet veel meer dan dat. En het is wel een ongelooflijk kort spelletje.... Niet voor niets kreeg deze dan ook de bijnaam The Lord of the Rings: The Two Hours

avatar van oliver
ik vind het wel een redelijk spel, aleen is de camera irritant en kom je de verkeerde vijanden tegen, zoals goblins op helmsdiepte

avatar van Lucas
1,5
De gameplay van dit spel was niet veel bijzonders. Grafisch was het wel ok, maar ook niet heel uitzonderlijk. Dit spel was vooral kort. Had achteraf spijt van m'n aankoop (volledige prijs betaald). 1,5*

avatar van Wildsurf
Mss niet een erg goeie game, maar ik heb me er toch super mee vermaakt. Toendertijd altijd samen met een vriend snel krantenlopen om daarna gelijk Two Towers te spelen.

avatar van Jim Carrey
Ook een vermakelijk deel van Lord Of The Rings om te spelen, ik vind actiespellen leuker als vroeger als ik dan kwaad ben ofzo kan ik doen dat mijn Vijand degene waarop ik kwaad ben is en dan ga ik even wat stoom afblazen met wat knokken dus die uitdrukking vind ik niet kloppen : Gamen is ongezond!

* * *

Game_Kaza
Een gamestijl die ik niet terugherken in andere games. Prachtig en kan het vaak overdoen. Het is wel zo: Deel 2 en 3 zou je in 1 dag uit kunnen spelen als je het goed doet. Alsnog speel ik soms nog levels met spelers waar "nooit gespeeld" bij staat.

Ik vind eigenlijk dat er een reuzachtige LOTR trilogy game moet komen waarin alle film\boeken zijn verwerkt, erg veel levels\spelers en dan heb je deze gameplay. Daar zou ik op gaan wachten.

Maar die is er niet, dus zou ik het moeten doen met deze.
4 *

avatar van Tsjo-Wi
Game_Kaza schreef:
Een gamestijl die ik niet terugherken in andere games.

Wat is er dan zo bijzonder aan deze behoorlijk standaard hack & slash gameplay als ik vragen mag?

Voor de gba was dit echt een regelrechte topper, 5* zeker verdiend, heb er meer dan 80 uur in gestoken. Leuke hack en slash gameplay met goede graphics en ook nog eens multiplayer.

Tsjo-Wi schreef:

Vond dat aardig meevallen kwa standaardheid. Tegenhouden moest je goed timen, er waren vijanden waarbij je speciale aanvallen moest doen, leuke uitdagingen in LOTR stijl. Vomnd het juist goed.

avatar van ps3me
Heb dit pareltje op een rommelmarkt nog kunnen vinden
en heb hem onderhand afgespeeld.

Leuk spel, minder dan 3 maar toch allebei een 4

ps3me schreef:

Leuk spel, minder dan 3 maar toch allebei een 4

Ik vond deze juist net ietjes beter. Het was allemaal iets moeilijker.

avatar van ps3me
ja inderdaad maar 3 was qua graphics wat mooier

avatar van Tha Luz
Logisch,hij is nieuwer

joeri592
heb het net volgens mij net iets minder dan een half uurtje gespeeld, heb hem voor de ps 2, ik heb nu 2 missies gehaald en het blijkt dat er maar 8 missies zijn?? wel erg kort, ik dacht dat er nog een 2de eiland zou zijn ofzo, de gameplay is wel oke, graphics gaan wel, wel erg makkelijk en erg kort.
cijfer geef ik als ik het heb uitgespeeld

joeri592
uitgespeeld

Ik vond dit spel geweldig! Ik ben echt een LOTR fan, dus waarschijnlijk vind ik het spel fantastisch!