Brain Challenge (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Puzzle / Educational
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Gameloft
Uitgegeven door Gameloft en Ubisoft

Dankzij Brain Challenge kun je je brein scherp houden door dagelijks leuke kleine en uitdagende puzzels en oefeningen uit te voeren. Daarmee is het niet alleen een game, maar ook je persoonlijke coach voor je dagelijkse portie mentale fitness. Brain Challenge bevat twintig verschillende games verdeeld over vijf categorieën: Geheugen, Visueel, Logica, Wiskunde en Focus. Hiermee zou je ieder deel van je hersenen kunnen trainen. Je kunt dagelijks bijhouden of je geheugen is verbeterd en je hersencapaciteit toeneemt.

avatar van ps3me
NEEEE, na dat gelul op de DS van brain training krijgen we dit!!
de playstation gaat achteruit....

avatar van Deatheye
ps3me schreef:
NEEEE, na dat gelul op de DS van brain training krijgen we dit!!
de playstation gaat achteruit....

Het is niet alleen voor de Playstation, en het is ook niet van Sony gelukkig:p

avatar van Marcellussss
Uitgegeven door Microsoft, Sony, Ubisoft en Nintendo

Het is inderdaad mooi geweest nu.

Een leuk spelletje. Vandaag gespeeld en ik moet zeggen, ik heb het gevoel dat ik slimmer geworden ben